گروه بازار پول- بانک پاسارگاد ضمن تبریک به مناسبت فرارسیدن عید سعید فطر و آرزوی قبولی طاعات و عبادات هم‌میهنان ساعات کار ستاد و شعبه‌های خود را در روزهای بعد از ماه مبارک رمضان، تا پایان سال جاری اعلام کرد. به گزارش روابط‌عمومی بانک پاسارگاد کلیه شعبه‌های این بانک در تهران، در روزهای شنبه تا چهارشنبه، از ساعت ۸ صبح الی ۱۶ بعدازظهر و در روزهای پنج‌شنبه از ساعت ۸ صبح الی ۱۳ بعدازظهر کلیه خدمات و تسهیلات بانکی را اعم از ریالی و ارزی به مشتریان ارائه می‌دهند.

شعبه‌های بانک در شهرستان‌ها نیز در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۸ الی ۱۳:۳۰ در باجه صبح و از ساعت ۱۵:۴۵ الی ۱۷:۳۰ در باجه بعدازظهر آماده خدمات‌دهی به هم‌میهنان هستند.

در روزهای پنج‌شنبه نیز این شعبه‌ها از ساعت ۸ صبح تا ۱۳ در خدمت هموطنان گرامی هستند.

همچنین واحدهای ستادی بانک پاسارگاد در روزهای شنبه تا چهارشنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۵:۳۰ بعدازظهر و در روزهای پنج شنبه از ساعت ۷:۳۰ صبح الی ۱۲:۳۰ بعدازظهر آماده پاسخگویی به مراجعه‌کنندگان و پشتیبانی از شعبه‌های بانک هستند.

ساعات کار شعبه‌های کیش و قشم بانک پاسارگاد نیز با زمان فعالیت سایر بانک‌های مستقر در مناطق آزاد کیش و قشم هماهنگ است که توسط سازمان مناطق آزاد مربوطه تعیین خواهد شد. مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره ۸۲۸۹۸۲۸۹ و سیستم بازخورد در سایت بانک به نشانی www.bankpasargad.com آماده پاسخگویی و مشاوره در خصوص سوالات مشتریان هستند.