بانک ملی ظرفیت صدور کارت و نصب پایانه‌های فروش را افزایش داد

هفتمین جلسه کمیته راهبری طرح ملی خرید اعتباری (میزان یک)به افزایش ظرفیت بانک ملی برای صدور کارت و نصب پایانه‌های فروش اختصاص یافت. به گزارش ایرنا از روابط عمومی‌طرح ملی خرید اعتباری(میزان)، در این نشست که با حضور نمایندگان دستگاه‌های اجرایی پایلوت طرح ملی خرید اعتباری برگزار شد، نماینده بانک ملی گفت: با تجهیز این بانک به مدرن‌ترین دستگاه‌های موجود ظرفیت صدور کارت به چهل هزار عدد در روز رسیده است.

در این جلسه عنوان شد که بانک ملی قادر به نصب روزانه صد و پنجاه پایانه فروش است.

مدیر طرح خرید اعتباری با بیان اینکه با اجرایی شدن طرح خرید اعتباری در تهران، پیشرفت کار در سایر شهرهای کشور آسان‌تر خواهد شد، افزود: گروه‌های کالایی پوشاک و مواد غذایی به طرح ملی خرید اعتباری اضافه شده‌اند که در بعضی از گروه‌های کالایی مانند مواد غذایی برای رفاه حال مصرف‌کننده، حاشیه سود کمتری اعمال می‌شود.

«امیرمسعود عطایی» از آغاز به کار ثبت نام اینترنتی مشتریان در مرحله تست خبر داد و گفت: به‌زودی ثبت‌نام اینترنتی به‌صورت کامل و با راهنمایی تکمیل و تایید اطلاعات روی سایت قرار می‌گیرد.

وی افزود: در خصوص سرعت بخشیدن به تایید اطلاعات وزارتخانه‌های بازرگانی و آموزش و پرورش کد کاربری و رمز عبور برای نمایندگان و کارشناسان ایجاد می‌شود.

در این جلسه همچنین مذاکراتی در خصوص روند صدور و توزیع کارت‌های اعتباری وزارتخانه‌های آموزش و پرورش و کار و امور اجتماعی صورت گرفت، نمایندگان دستگاه‌های اجرایی پایلوت از پیشرفت جمع‌آوری و ارائه اطلاعات از وزارتخانه‌های متبوع خود گزارش ارائه کردند.