گروه بازارپول- مدیر بانک ملت استان مازندران از راه‌اندازی نخستین پایگاه شبانه روزی خدمات بانکی استان در شعبه میدان ساری این بانک خبر داد و گفت:این پایگاه شبانه روزی به دو پایانه خودپرداز مجهز شده و آماده خدمات‌رسانی به مشتریان است. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، طاها احمدزاده اضافه کرد: دومین پایگاه شبانه روزی خدمات بانکی این بانک در استان مازندران نیز در شعبه مرکزی چالوس در حال راه‌اندازی است.

وی با اشاره به ثبت‌نام اینترنتی دانشجویان این استان از طریق بانک ملت، اظهار داشت: براساس مذاکرات صورت گرفته با مسوولان دانشگاه‌های آزاد واحد ساری، قائمشهر و جویبار، از این به بعد ثبت‌نام و واریز وجه شهریه دانشجویان این دانشگاه‌ها از طریق سایت اینترنتی این بانک صورت خواهد گرفت.

مدیر بانک ملت استان مازندران از آغاز به کار مرکز صدور کارت مغناطیسی (بن کارت) و اصلاح کارت‌های مغناطیسی در این بانک خبر داد و اعلام کرد: از این پس رفع نواقص مربوط به ملت کارت متمرکز، بن کارت و کارت هدیه هم در این مرکز انجام خواهد شد.

به گفته وی، طی توافق‌های انجام شده با شرکت برق منطقه‌ای و ادارات مخابرات و آب استان مازندران، سرویس پرداخت قبوض از طریق سامانه بانکداری متمرکز در این بانک فعال شده است و بدین ترتیب مشتریان می‌توانند قبوض این شرکت‌ها را از طریق اینترنت، پیامک، تلفن بانک یا مراجعه حضوری به شعب بانک ملت پرداخت کنند.

احمدزاده تاکید کرد: با نهایی شدن قرارداد بانک ملت با شرکت گاز منطقه‌ای استان مازندران، به زودی پرداخت قبوض گاز این استان نیز از طریق سامانه متمرکز پرداخت قبوض میسر خواهد شد.