گروه بنگاه‌ها - رییس هیات‌مدیره بیمه دی یکی از مهم‌ترین برنامه‌های این شرکت تا پایان سال ۹۱ را جذب پرتفوی ۵۰۰میلیارد تومانی بیمه دی اعلام کرد.

به گزارش پایگاه خبری اعتبار، دکتر فرامرز فتح‌نژاد با بیان مطلب فوق افزود: بیمه دی تاکنون با اجرای برنامه‌های سرمایه‌گذاری خود توانسته است، بیش از ۳۰۰ میلیارد تومان درآمد کسب کند. وی بورس را یکی از بازارهای سرمایه‌گذاری بیمه دی اعلام و اظهار کرد: در حال حاضر نیز بسیاری از شرکت‌های بیمه بخش قابل توجهی از درآمد خود را از طریق سرمایه‌گذاری در بازار سهام شناسایی می‌کنند. وی اظهار کرد: صنعت بیمه کشور ظرفیت‌های استفاده نشده بسیاری دارد و بیمه دی با استفاده از این فرصت‌ها توان کسب جایگاه‌های بالاتر را نیز دارد.

رییس هیات‌مدیره بیمه دی افزود: حق بیمه دریافتی این شرکت در سال ۸۹ مبلغی حدود ۶۰ میلیارد تومان بود که هم‌اکنون به مبلغی نزدیک به ۴۵۰ میلیارد تومان رسیده است و شرکتی که می‌تواند در مدت ۱۸ ماه به چنین ظرفیتی دست یابد، به طور حتم توانایی ثبت رکوردهای بالاتر را دارد.

وی با اشاره به برخی اخبار نادرست درخصوص این شرکت تصریح کرد: اجرای قراردادهای بزرگ، همواره با مسائل و چالش‌های خاص خود همراه بوده است که امری طبیعی است، ولی نکته مهم اینجا است که ما موفق به عبور از بسیاری از موانع و حل مسائل شدیم هر چند که برخی از این گزارش‌ها هدفمند و بر اساس اطلاعات نادرست منتشر شده است.

دکتر فتح‌‌نژاد خاطرنشان کرد: به‌طور مثال تکیه بسیاری از گزارش‌ها بر عدم پرداخت خسارت‌های بیمارستانی توسط شرکت بود در حالی‌که ما حداقل۲۲ میلیارد تومان بابت قرارداد پارسال از کانون‌های تامین اجتماعی طلبکار و در فضای تعاملی به دنبال حل این موضوع بودیم، اما اظهارنظرهای غیرکارشناسی و احساسی برخی افراد، باعث انحراف اذهان عمومی شد. رییس هیات‌مدیره بیمه دی افزود: یکی از وظایف اصلی مدیرعامل جدید شرکت پیگیری مطالبات و از جمله مطالبات شرکت از کانون‌های تامین اجتماعی است و در این راه علاوه بر ابزارهای قانونی و هماهنگی‌هایی که با مراجع ذی‌صلاح انجام شده است، وی از حمایت کامل هیات‌مدیره نیز برخوردار است.

فتح‌نژاد تصریح کرد: هیات‌مدیره جدید بیمه دی، سیاست‌ها و برنامه‌های بسیار خوبی تدارک دیده است تا در کنار افزایش پورتفوی و استفاده از ظرفیت‌های استفاده نشده صنعت بیمه به ویژه در حوزه‌های IT، نفت و پتروشیمی و عمر و سرمایه‌گذاری، در عرصه بین‌المللی نیز حضور داشته باشد.

رییس هیات‌مدیره بیمه دی یادآور شد: ما با تمام توان از نام و اعتبار بیمه دی و سهامداران ارزشمند آن دفاع خواهیم کرد و هرگونه گزارش کذب یا مغرضانه که به هر نحو منتشر شده باشد از نظر دور نخواهد ماند.