گروه بازار پول - بانک پاسارگاد به پشتوانه سپرده سپرده‌گذاران خود، کارت اعتباری صادر می‌کند.

به گزارش روابط عمومی بانک پاسارگاد، خسرو رفیعی مشاور مدیرعامل و مدیر روابط عمومی بانک، ضمن اعلام این خبر گفت: بانک پاسارگاد به منظور قدردانی از حسن اعتماد و توجه سپرده‌گذاران عزیز، در صورت تقاضای آنها کارت اعتباری صادر می‌کند.

رفیعی در مورد جزئیات این طرح ادامه داد: این طرح برای سپرده‌گذاران دارای سپرده‌های مدت‌دار یک ساله به بالا قابل‌اجرا است، به این صورت که در صورت تقاضا، به میزان ۷۵درصد سپرده آنان، حداکثر تا مبلغ ۱۰۰میلیون ریال کارت اعتباری صادر خواهد شد.

مدیر روابط عمومی بانک پاسارگاد در مورد کارت اعتباری پاسارگاد تصریح کرد: کارت اعتباری پاسارگاد یکی از انواع کارت‌های الکترونیکی بانک پاسارگاد است که در راستای جایگزینی کارت به جای اسکناس، صادر شده است. وی ادامه داد: این کارت در مبالغ مختلف ۲، ۵، ۱۰، ۱۵، ۲۰ و ۱۰۰میلیون ریالی عرضه می‌شود که البته کارت اعتباری با مبلغ ۱۰۰میلیون ریالی تنها در بانک پاسارگاد

ارائه می‌شود.

وی افزود: در راستای ترویج فرهنگ استفاده از کارت‌های الکترونیک به جای اسکناس، بانک پاسارگاد علاوه‌بر کارت اعتباری نسبت به عرضه کارت نقدی، کارت هدیه، کارت سلامت، کارت خانواده، بن‌کارت، کارت سفر و کارت دانش‌آموز اقدام کرده است.

رفیعی در پایان خاطرنشان کرد: هم‌میهنان گرامی برای تقاضای هر یک از کارت‌های الکترونیکی بانک پاسارگاد، می‌توانند به نزدیک‌ترین شعبه بانک در نزدیکی محل زندگی خود مراجعه کنند و نیز برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد انواع خدمات بانکداری الکترونیک پاسارگاد با مرکز اطلاع‌رسانی بانک پاسارگاد به شماره‌ ۸۲۸۹۸۲۸۹ تماس حاصل کنند.