درآمد از کارافتادگی، طرح جدید ویژه بیمه‌گذاران بیمه سامان

گروه بازار پول- برای نخستین بار در ایران به بیمه‌شدگانی که در اثر بیماری یا حادثه، دچار نقص عضو یا از کارافتادگی شوند، درآمد از کارافتادگی پرداخت می‌شود.

به گزارش روابط عمومی بیمه سامان، علی ضیایی، مدیرعامل این شرکت ضمن اعلام این خبر اظهار داشت: بهبود مستمر در ارائه خدمات و محصولات بیمه‌ای یکی از راهبردهای بیمه سامان در جهت رفع نگرانی خانواده‌های ایرانی است. شرکت بیمه سامان، در یکسال گذشته، خدمات جدیدی را به مشتریان بیمه عمر و تشکیل سرمایه ارائه کرده است. این خدمات شامل امکان سرمایه‌گذاری یکجا در حق بیمه، امکان دریافت کارت اعتباری بانک سامان بدون ضمانت‌های بانکی و نیز جدیدترین پوشش بیمه‌ای به عنوان درآمد مستمری از کارافتادگی می‌شود. پوشش درآمد از کارافتادگی، به بیمه شده اطمینان می‌دهد تا در صورت نقص عضو یا از کارافتادگی کامل بر اثر حادثه یا بیماری و عدم امکان انجام وظایف شغلی، دو نگرانی اصلی وی رفع می‌شود. او ادامه داد: اول، دو برابر آخرین حق بیمه خود را به عنوان درآمد از کارافتادگی دریافت می‌کند و دوم آنکه از پرداخت حق بیمه معاف شده و تا ده سال بعد از تاریخ از کارافتادگی بیمه‌نامه بدون پرداخت وجه از سوی بیمه‌گذار، کماکان ادامه می‌یابد.

ضیایی اضافه کرد: این پوشش حتی افراد تحت پوشش بیمه‌های خدمات درمانی، تامین اجتماعی و سایر سازمان‌های بیمه‌گر را نیز در بر گرفته و به آنها امکان می دهد تا از این درآمد به عنوان مکمل مستمری از کارافتادگی، بهره‌مند شوند. ضیایی گفت: صاحبان مشاغل آزاد و اصناف تجاری که معمولا از پوشش‌های بیمه‌ای کمتری برخوردارند، می‌توانند دغدغه تامین مخارج خود در دوران از کارافتادگی را با استفاده از این پوشش، برطرف نمایند. بدین ترتیب، بیمه عمر و تشکیل سرمایه سامان، به عنوان یکی از کامل‌ترین برنامه‌ریزی‌های مالی، ابزاری را در اختیار بیمه‌شدگان خود قرار می‌دهد که با استفاده از آن، پوشش خطر فوت، سرمایه‌گذاری با ریسک‌های مختلف مالی، پوشش حادثه، پوشش بیماری‌های صعب‌العلاج، وام بانکی، کارت اعتباری و سرانجام درآمد از کارافتادگی را گرد هم آورده و از مزایای آن استفاده نمایند. علاوه بر آن، با اتکا به اندوخته حاصل از بیمه عمر و تشکیل سرمایه مبلغ قابل توجهی برای استفاده در دوران بازنشستگی فراهم نمایند.

ضیایی در پایان خاطرنشان کرد: علاقه‌مندان جهت مشاوره و اخذ اطلاعات بیشتر می‌توانند با دفتر مرکزی بیمه سامان، نمایندگان و کارگزاران طرف قرارداد با این شرکت و نیز کلیه باجه‌های بیمه‌ای مستقر در شعب بانک سامان ‌تماس بگیرند.