گروه بازار پول- بانک ملت در راستای ترغیب و حمایت از پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی این بانک، طرح جدیدی را به مرحله اجرا گذاشت. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، در قالب طرح مذکور، این بانک وجوه مربوط به فروش پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی را در سه نوبت در طول شبانه‌روز به حساب آنان واریز می‌کند.

براساس این گزارش، خدمت جدید بانک ملت که در نظام بانکی کشور منحصر به فرد است تعداد دفعات واریز وجوه به حساب پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی این بانک را سه برابر کرده است.

بر این اساس، هم‌اکنون وجوه فروش پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی بانک‌های دیگر، ظرف مدت ۲۴ ساعت به حساب آنان واریز می‌شود، اما بانک ملت با اجرای طرح جدید خود، یک بار ظهر، یک بار عصر و یک بار هم ساعت ۱۲ نیمه شب، وجوه مربوط به فروش را به حساب دارندگان پایانه‌های فروش واریز می‌کند.در قالب این طرح، چنانچه فروشنده‌ای، وجوه فروش خود را در ظهر یا عصر به حساب خود واریز نکرد، این وجوه راس ساعت ۱۲ نیمه شب به صورت خودکار به حساب وی واریز خواهد شد.

این گزارش حاکی است، طرح جدید بانک ملت قدرت مدیریت نقدینگی پذیرندگان پایانه‌های فروشگاهی این بانک را تا حدود زیادی افزایش خواهد داد.