گروه بنگاه‌ها- بانک صادرات ایران درپاسخ به اعتماد سپرده‌گذاران و در راستای اجرای دستورالعمل‌های بانک مرکزی ج.ا.ا نرخ سود سپرده‌های گنجینه سپهر را افزایش داد. به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در پی افزایش نرخ سود سپرده‌ها و در راستای ارائه خدمات نوین بانکی به اقشار مختلف مردم و تامین مالی طرح‌های کلان اقتصادی کشور، نرخ سود سپرده‌های گنجینه سپهر را افزایش داده است. گنجینه سپهر به عنوان سپرده‌ای بلند مدت می‌باشد که سپرده‌گذاران ضمن سرمایه‌گذاری به صورت قسطی نیز می‌توانند اندوخته‌ها و پس‌اندازهای تدریجی خود را افزایش داده و از سود سپرده‌های بلند مدت بهره‌مند و در پایان دوره زمانی مالک سرمایه قابل‌توجهی شوند. بانک صادرات ایران به عنوان

بزرگ‌‌ترین بانک خصوصی کشور نرخ سود سپرده‌های کوتاه مدت و بلند مدت را افزایش داد. به این ترتیب سود سپرده‌های کوتاه مدت روز شمار ۷ درصد، ۳ ماهه ۱۰ درصد، ۶ ماهه ۱۲ درصد، ۹ ماهه ۱۵ درصد و سپرده‌های بلند مدت یک، دو، سه، چهار و پنج ساله به ترتیب ۱۷، ۱۸، ۱۹، ۱۹/۵ و ۲۰ درصد تعیین گردید.

بانک صادرات‌ایران در سال‌جاری به پاس اعتماد سپرده‌گذاران علاوه بر پرداخت سود علی‌الحساب به سپرده‌گذاران مبلغ ۷۵۱ میلیارد ریال سود قطعی را برای سپرده‌های سال ۸۹ شناسایی و به حساب آنها واریز کرد.