گروه بنگاه‌ها: طرح پرنیان در فاز نخست، به‌عنوان اولین محصول مشترک بانک ملت و شرکت بیمه ما با هدف عرضه خدمات به مشتریان خانم و افزایش وفاداری آنان رونمایی شد. به گزارش روابط عمومی بانک ملت، جامعه هدف این طرح که با حضور مدیرعامل و جمعی از مدیران ارشد بانک ملت و شرکت بیمه ما رونمایی شد، تمامی بانوان اعم از شاغل و خانه دار است و شرط ورود به طرح افتتاح سپرده کوتاه‌مدت با نام پرنیان و دارابودن سپرده نزد این بانک حداقل به مبلغ ۱۰۰ میلیون ریال تعیین شده است.

پرنیان کارت، مشابه اکسس کارت فعلی، صدور بیمه‌نامه عمر و سرمایه‌گذاری و بیمه‌نامه درمان تکمیلی با شروط ویژه و ارائه کارت اعتباری تجدیدپذیر از مزیت‌های در نظر گرفته شده برای خانم‌ها در طرح پرنیان بانک ملت است. دکتر‌هادی اخلاقی فیض آثار در مراسم رونمایی از این محصول مشترک بانک ملت و شرکت بیمه ما گفت: خدمت پرنیان فرصتی برای تعمیق بخشیدن به ارتباط جامعه زنان با بانک است. وی با بیان این که با توجه به پتانسیل‌ها و ظرفیت‌های بالای بانک ملت، توقعات از این بانک نیز بالا است، اظهار امیدواری کرد که بانک ملت بتواند در پایان سال جاری عملکردی متناسب با ظرفیت‌های خود به ثبت برساند.

مدیرعامل بانک ملت با بیان این که ارتباط بانک و بیمه قدمتی طولانی در دنیا دارد، ادامه داد: هدف از این ارتباط، ایجاد ارزش افزوده بیشتر برای بانک، شرکت بیمه و مشتریان است. وی اجرای هرچه بهتر طرح پرنیان را منوط به ایجاد حس تعلق در کارکنان شعب بانک نسبت به محصولات شرکت بیمه ما دانست و اظهار کرد: باید این حس در کارکنان ایجاد شود که محصولات بیمه‌ای، مکمل ارزشمندی برای خدمات بانکی است؛ بنابراین باید از تمامی ظرفیت‌های شرکت بیمه ما برای فروش محصولات مشترک بانکی بیمه‌ای استفاده شود.

محمدتقی صمدی، رئیس هیات‌مدیره شرکت بیمه ما هم در سخنانی هدف از تشکیل این شرکت را تکمیل زنجیره ارزش بانک ملت ذکر کرد و گفت: این شرکت با وجود گذشت تنها پنج سال از عمر فعالیت، وضعیت مناسب‌تری از نظر میزان پرتفوی حق بیمه، نسبت خسارت و سهم درصد از بازار بیمه کشور در شرایط مطلوبی قرار دارد، ولی هنوز با هدف نهایی فاصله دارد. مجید صفدری، مدیرعامل شرکت بیمه ما هم اظهار کرد: در طرح پرنیان توجه ویژه‌ای به جامعه بانوان صورت گرفته است که در میان طرح‌های اجرا شده در کشور بی‌مانند است. به گفته وی، توجیه کامل شعب، تبلیغات مناسب و اجرای صحیح طرح پرنیان، موفقیت این طرح را تضمین خواهد کرد.وی حق بیمه مناسب را از ویژگی‌های طرح پرنیان خواند و افزود: استفاده از ظرفیت‌های بانک ملت و استقرار میزهای بیمه‌ای در شعب، میزان موفقیت این طرح را افزایش خواهد داد.

مدیرعامل بیمه ما با تاکید بر این نکته که شبکه فروش مناسب، بازاریابی و تبلیغات مدرن و کارکنان خوش فکر، از جمله مزیت‌های بانک ملت است که اجرای موفق طرح پرنیان را نوید می‌دهد و با عرضه خدمات بانکی بیمه‌ای ویژه و در خور شأن مشتریان، ضریب وفاداری مشتریان را نسبت به این بانک افزایش دهد؛ بنابراین گزارش مشتریان بانک ملت برای کسب اطلاعات بیشتر درباره طرح پرنیان می‌توانند با مرکز تماس ملت با شماره‌های ۱۵۵۶ (برای تهران) و ۰۲۱۸۲۴۸۸ (برای شهرستان‌ها) تماس بگیرند.