گروه بنگاه‌ها: پورزرندی، مدیرعامل بانک شهر، بانک عامل نمایشگاه امسال کتاب تهران گفت: در مجموعه شهر آفتاب، مدرن‌ترین سیستم و تجهیزات بانکی را به کارگرفته ایم. به گزارش «دنیای اقتصاد»، پورزرندی روز گذشته در یک نشست خبری که در شهر آفتاب، محل برگزاری بیست و نهمین نمایشگاه کتاب تهران برگزار شد، گفت: برای سرویس‌دهی مناسب به بازدیدکنندگان نمایشگاه کتاب تعداد ۲هزارو ۳۵۱ دستگاه pos، شش شهر نت، وب کیوسک و دستگاه‌های خودپرداز در محل نمایشگاه نصب و راه‌اندازی شد که مراجعه‌کنندگان می‌توانند بن‌کارت‌های الکترونیکی و کارت مجازی خود را دریافت و خریدهای خود را انجام دهند.

وی افزود: صرافی الکترونیکی بانک شهر نیز خدمت دیگری است که با دادن ارز خود به دستگاه، معادل ریالی آن در هر یک از کارت‌های عضو شتاب واریز می‌شود و چنانچه شخصی کارت نداشته باشد دستگاه با گرفتن کارت ملی او یک حساب افتتاح و کارت را صادر می‌کند. پورزرندی گفت: یکی از اصلی‌ترین مزیت‌های برگزاری این نمایشگاه در شهر آفتاب نبود ترافیک مضاعف بر ترافیک شهر تهران است، چرا که تهرانی‌ها به اندازه کافی در طول روز ترافیک را تحمل می‌کنند و خارج شدن ترافیک نمایشگاه از شهر یکی از محاسن این نمایشگاه است.

وی افزود: در این دوره بانک عامل نمایشگاه تغییر کرد و بانک شهر جایگزین بانک عامل قبلی شد که باید ویژگی‌های خاصی نسبت به بانک عامل قبلی داشته باشد. مدیرعامل بانک شهر همچنین درباره صدور بن‌کارت‌های این دوره از نمایشگاه توضیح داد: یکی از مزیت‌های دیگر این نمایشگاه ارائه بن‌کارت‌های الکترونیکی است. در سالیان گذشته بن‌کارت‌ها به‌صورت کاغذی ارائه می‌شد و تا دو روز مانده به نمایشگاه به پایان می‌رسید، اما بانک شهر در نمایشگاه امسال این امکان را دارد تا روز آخر نمایشگاه بن‌کارت صادر کند.