گروه بنگاه‌ها - از نفیس‌ترین فرش‌های دستباف ایرانی در جشنواره زمستانی گالری فرش منافی رونمایی شد. محسن منافی، بنیان‌گذار و مدیر گالری در حاشیه این جشنواره گفت: بیست و پنج سال فعالیت تجاری در خارج از کشور در زمینه صادرات فرش‌های دستباف ایرانی و تاسیس شرکت‌های ایرانی در کشورهایی همچون ژاپن، باعث شد که بتوانیم فرهنگ ایرانی را در جهان گسترش دهیم.
منافی با تاکید بر اینکه فرش دستباف، کالای ارزشمند هنری و اقتصادی کشور است که پیشینه‌ای گرانقدر در تاریخ، هنر، فرهنگ و هویت این سرزمین دارد و صنعتی اشتغال‌زا و مولد است، افزود: موضوع تامین، تولید و تجارت هنر و صنعت فرش دستباف، زنجیره‌ای است که بخش اساسی آن فروش و تجارت و بازاریابی و تبلیغات فرش در داخل و خارج کشور است و امیدواریم هم مسوولان دولت جدید و هم هنرمندان این موضوع را جزو اولویت‌های کاری خود قرار دهند.
این فعال هنری و اقتصادی یادآور شد: فرش دستباف یکی از مهم‌ترین و پایدارترین اقلام صادراتی در بین ۱۰ قلم عمده صادرات غیرنفتی کشور است و به همین دلیل، برای توسعه روزافزون این قلم تجاری، لازم است توسعه صادرات جزو مهم‌ترین اولویت‌های این هنر - صنعت باشد. بر اساس این گزارش، جشنواره زمستانی گالری فرش منافی همه روزه در خیابان پاسداران برای عرضه نفیس‌ترین فرش‌های دستباف هنرمندان برجسته ایرانی دایر است.