گروه بازرگانی- هنوز یک هفته از تحول در اتاق بازرگانی و صنایع و معادن ایران نگذشته که ساختار مدیریتی این بزرگ‌ترین نهاد بخش خصوصی کشور دوران تازه‌ای را آغاز می‌کند.

اتاق ایران سال‌ها، در دایره بسته مدیرانی حرکت می‌کرد که باور عجیبی به تک صدایی و حذف صداهای دیگر داشتند. در روزگاری که مرزهای تجاری در دنیا، یکی پس از دیگری از میان برداشته می‌شود، مرزها و محدوده‌های اتاق ایران مثال زدنی بود که جلوه تمام عیار آن را می‌توان در رسانه‌ها و نشریات متعلق به این اتاق مشاهده کرد. به تعبیر دیگر، رسانه‌های «رسمی» اتاق به تریبون رسمی تعدادی از مدیران این اتاق تبدیل شده بود و حتی کارشناسان عضو هیات نمایندگان اتاق‌ها نیز مجال حضور در این رسانه‌ها را نداشتند. کافی است نگاهی به بایگانی سایت رسمی اتاق ایران بیاندازیم تا ببینیم اوضاع چگونه رقم خورده است و اما مهم‌ترین چالش رییس جدید اتاق ایران که به «قوانین آسمان آبی اطلاع‌رسانی» باور دارد، تغییر این ذهنیت و شیوه مدیریتی در اتاق ایران است. به نظر می‌رسد بخش عمده‌ای از مدیران و کارمندان اتاق نیز با این رویکرد جدید همگرا هستند و از آن استقبال خواهند کرد.

مدیر کل جدید روابط عمومی اتاق ایران معرفی شد

فرشاد تنباکویی به عنوان مدیر کل جدید روابط عمومی اتاق منصوب شد. حکم مدیر کلی تنباکویی به امضای دبیرکل اتاق ایران رسیده که گفته می‌شود با تایید دکتر نهاوندیان صورت گرفته است. خبرها حکایت از آن دارد که تعدادی از مدیران اتاق از جمله باقری، دبیرکل و طلایی،دبیر اتحادیه صادرکنندگان نرم‌افزار و ... استعفانامه خود را به رییس جدید این اتاق ارائه کرده‌اند.