جی اس ام: سرانجام وعده اپل تحقق یافت و اپلیکیشن سرویس «اپل موزیک» برای کاربران اندرویدی روی گوگل پلی استور قرار گرفت. این اپ را می‏توان مهم‏ترین اپلیکیشن عرضه‏شده توسط اپل برای اندرویدی‏ها دانست.

اپلیکیشن «اپل موزیک» برای پلت‌فرم اندروید رسما وارد گوگل پلی‌ شد. اگرچه این اپ اولین اپلیکیشنی نیست که اپل برای اندروید ارائه می‏کند، اما می‏توان آن را مهم‏ترین اپلیکیشن عرضه‏شده توسط اپل برای اندرویدی‏ها دانست. هزینه استفاده از این سرویس برای اندرویدی‏ها با کاربران اپل یکسان است. پرداخت ماهانه ۱۰ دلار هزینه استفاده از این سرویس است، اما همه کاربران می‏توانند ابتدا سه ماه به‏صورت رایگان از این سرویس استفاده کنند.

مواردی همچون مجموعه‏ای عظیم از ۳۰ میلیون آهنگ، پیشنهاد آهنگ براساس سلیقه کاربر، رادیوی Beats ۱، ارتباط مستقیم با هنرمندان از طریق بخش Connect، ساخت پلی‌لیست، در اختیار داشتن تمام آهنگ‏های خریداری‏شده از آیتونز و ذخیره آنها برای گوش دادن به‏صورت آفلاین از ویژگی‏های سرویس موسیقی اپل هستند. همچنین اپل اشاره کرده که امکانی مانند پخش موزیک ویدئو در آینده نزدیک به این سرویس افزوده می‏شود. ضمنا کاربرانی که قصد دارند از اشتراک خانوادگی اپل موزیک استفاده کنند، برای فعال کردن اشتراک خود در حال حاضر به دستگاهی مجهز به آی‏او‏اس یا مک نیاز دارند. اپلیکیشن اپل موزیک هم‏اکنون به‏رایگان از گوگل پلی استور قابل دریافت است.