عرضه رایگان نسخه سازمانی اسکایپ برای کاربران iOS

رایورز: شرکت مایکروسافت از روز گذشته نسخه ویژه ابزار کاربردی Skype for Business را برای دستگاه‏های موبایلی مبتنی بر سیستم عامل iOS عرضه کرد.

ابزار کاربردی Skype for Business به‌صورت رایگان عرضه شده است و کاربران اپل می‏توانند از روی فروشگاه اینترنتی iTunes Store آن را در اختیار بگیرند.

آن دسته از کاربران آی‌فونی که هم‏اکنون ابزار Lync ۲۰۱۳ را مورد استفاده قرار می‏دهند، به‌صورت خودکار به‏روزرسانی‏ها را برای استفاده از Skype for Business در اختیار خواهند گرفت.

کاربران iPad هم که دستگاه خود را به Lync ۲۰۱۳ مجهز کرده‏اند، باید نسخه جدید ابزار Universal را از فروشگاه اینترنتی اپل بارگذاری کنند تا به این محصول مجهز شوند.

ابزار کاربردی جدید به گونه‏ای طراحی شده است که دسترسی سریع‏تر به امکانات ارتباطی را فراهم می‏آورد و کاربران می‏توانند تنها با یک کلیک وارد جلسات کاری مجازی شوند.

سیستم به‏روز شده برای جلسات و ملاقات‏های کاری در Skype for Business به گونه‏ای تعریف شده است که کاربران می‏توانند تصاویر ویدئویی تمام‏صفحه را در اختیار داشته باشند و به‌صورت همزمان ابزارهای کاربردی را در اختیار بگیرند.

نسخه جدید ابزار کاربردی Skype for Business برای دستگاه‏های مبتنی بر سیستم عامل iOS قابلیت‏های امنیتی ویژه برای کاربران و مدیران شبکه‏های سازمانی را هم شامل می‏شود.