کنترل استفاده از ابزارهای دیجیتال برای کودکان

دنیای اقتصاد: چیزی به پایان فصل تابستان و بازگشایی مدارس باقی نمانده است.

حالا تصور دور ماندن دانش‌آموزان از ابزارهای دیجیتالی که طی تابستان با آن مشغول بوده‌اند سخت به نظر می‌رسد. بسیاری از والدین حالا باید به دنبال راهی باشند تا بتوانند میزان استفاده کودکان و نوجوانانشان از این ابزارهای دیجیتالی را کنترل کنند تا لطمه‌ای به درس خواندن آنها وارد نشود.

اگر کودکانی دارید که نمی‌توانید آنها را از تبلت یا تلفن هوشمند دور کنید برای شما یک پیشنهاد عالی داریم. برای کنترل کودکانتان و اینکه از چه اپلیکیشن یا سایتی استفاده کنند بهتر است از اپ کاربردی و مفید Metacert استفاده کنید.

Metacert برای محدود کردن دسترسی کودکان و نوجوانان به اپلیکیشن‌های خاص یا وب‌سایت‌های مختلف طراحی شده است. با کمک این اپ والدین می‌توانند دسترسی فرزندانشان به این ابزارهای دیجیتالی هنگام انجام تکالیف درسی و... را محدود کنند. برای مثال اگر متوجه شده‌اید که فرزندتان بیشتر وقت خود را پای شبکه‌های اجتماعی مختلف می‌گذراند شما می‌توانید در یک زمان مخصوص اجازه دسترسی وی به این‌گونه سایت‌ها را بدهید.

این اپلیکیشن رایگان در اختیار کاربران با سیستم‌عامل ios‌ قرار گرفته است. کاربران این سیستم‌عامل برای دریافت اپلیکیشن Metacert علاوه بر مراجعه به فروشگاه appstore می‌توانند به سایت www.metacert.com/ نیز سر بزنند. همچنین این برنامه قابلیت نصب روی مرورگر گوگل کروم و موزیلا فایرفاکس به شکل یک افزونه را نیز دارد. برای اطلاعات بیشتر از نحوه نصب این برنامه روی مرورگر کروم می‌توانید به سایت معرفی شده سر بزنید.