خبرگزاری فارس: مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده شرکت مخابرات ایران امروز به‌منظور تصمیم‌گیری برای اعضای جدید هیات‌مدیره برگزار می‌شود.

به موجب ماده ۲۸ اساسنامه شرکت مخابرات ایران، جلسه مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده صاحبان سهام به‌منظور تکمیل اعضای هیات‌مدیره این شرکت و سایر مواردی که در صلاحیت مجمع عمومی عادی به‌طور فوق‌العاده است، صبح امروز تشکیل می‌شود. روز گذشته هم با پیام ناظر بازار نماد مخابرات ایران به‌منظور برگزاری مجمع متوقف شد.

با توجه به غیبت نمایندگان دولت و سهام عدالت در جلسات هیات‌مدیره شرکت مخابرات، این مجمع فوق‌العاده به‌منظور تصمیم‌گیری برای تعیین نمایندگان حقیقی این دو عضو حقوقی برگزار می‌شود.

مجمع فوق‌العاده مخابرات در حالی این هفته برای تصمیم‌گیری در مورد نمایندگان جدید دولت و سهام عدالت در ترکیب هیات‌مدیره برگزار خواهد شد که خبر‌های دریافتی از برخی منابع آگاه از وقوع بسیاری از احتمالات در این مجمع حکایت دارد. تغییر دسته جمعی تمامی اعضای هیات‌مدیره یا حتی معرفی مدیرعامل جدید یا اقدام یک‌جانبه سهامدار عمده بالای ۵۰ درصدی این شرکت در تداوم همکاری با اعضای قبلی هیات‌مدیره بخشی از این احتمال‌ها است که امروز برای سهامداران روشن خواهد شد.