عکس‏های تازه آی‌فون ۶اس لو رفت

خبرگزاری فارس: عکس‌های جدیدی که از امکانات و ظاهر گوشی آی‌فون ۶ اس در اینترنت منتشر شده، نشان می‌دهد که این گوشی دارای دوربینی جدید و نمایشگر به‌روز شده‏ای است. قرار است گوشی‌های جدید ظرف ۱۰ روز آینده رسما عرضه شوند و اسامی آنها احتمالا آی‌فون ۶ اس و آی‌فون ۶ اس پلاس خواهد بود.

دوربین جلویی این گوشی‌ها بزرگ‌تر شده، بنابراین ممکن است بر دقت آنها هم افزوده شده باشد. آی‌فون ۶ و ۶ پلاس که فعلا در بازار موجود هستند از دوربین جلویی ۲/ ۱ مگاپیکسلی در جلوی گوشی با دقت f/ ۲.۲ برخوردارند. میزان دریافت نور توسط دوربین‌های یاد شده ۸۱ درصد بیشتر از دوربین‌های قبلی آی‌فون است. انتظار می‌رود این تغییرات گرفتن عکس‌های سلفی را با کیفیت بیشتر ممکن کرده و همین‌طور دقت و وضوح عکس‌ها را هم بیشتر کند.

همچنین گفته می‌شود گوشی بزرگ‌تر آی‌فون ۶ اس از دوربین بزرگ‌تر ۱۲ مگاپیکسلی برخوردار است که می‌تواند تصاویر ویدئویی با دقت ۴k تهیه کند. آی‌فون ۶ فعلی دارای دوربین ۸ مگاپیکسلی است. همچنین به‌طور قطع مدل‌های تازه آی‌فون به فناوری force touch مجهزند که باعث می‌شود با فشردن نمایشگر با شدت و ضعف‌های مختلف بتوان فرامین متنوعی را اجرا کرد.