سنجشگر سلامتی شما

دنیای اقتصاد: اگر برای سلامتی بدنتان اهمیت قائل هستید و دوست دارید بدانید که بدن شما در طول شبانه روز چه اتفاقاتی را پشت‌سر می‌گذارد، پیشنهاد می‌کنیم از اپلیکیشنARGUS کمک بگیرید. این اپلیکیشن مربوط به حوزه ورزشی و سلامت است و با کمک آن می‌توانید پیگیر وضعیت تناسب و سلامت بدنی خود باشید.

در واقع ARGUS دستگاه دیجیتالی شما را به یک دستگاه سنجش و پیگیری وضعیت سلامتی و تندرستی تبدیل می‌کند. این اپلیکیشن به سادگی به مشاهده و بررسی وضعیت خواب، وزن، تغذیه، تمرینات ورزشی، نرمش‌های روزانه شما می‌پردازد و اگر در این زمینه نیاز به کمک داشته باشید شما را راهنمایی می‌کند. در واقع ARGUS به صورت اتوماتیک و به وسیله امکاناتی همچون GPS به بررسی هوشمندانه رفتارها و ورزش‌های روزانه شما می‌پردازد و گزارش‌های جالبی از روند فعالیت‌های شما ارائه می‌دهد.

شما می‌توانید تغذیه روزانه خود را در این اپ یادداشت کنید تا در نهایت ARGUS با یک بررسی به شما گزارش دهد که آیا چیز‌هایی که می‌خورید برای شما مناسب هستند یا خیر، یا بهتر است تا چه میزان از یک غذا و یا هر چیز دیگر را بخورید. حتی شما می‌توانید این یادداشت‌ها یا گزارش‌ها را در شبکه‌های اجتماعی با دوستان‌تان به اشتراک بگذارید. همچنین شما می‌توانید به صورت روزانه مدت زمان خواب خود را در این اپ یادداشت کنید تا در نهایت ARGUS با بررسی دقیق وضعیت خواب، اینکه چقدر و چگونه می‌خوابید شما را در اصلاح فرآیند خوابتان کمک کند. این اپلیکیشن کاربردی در حال حاضر به صورت رایگان تنها در اختیار کاربران سیستم‌عامل ios قرار گرفته است.