شبکه تخصصی برای کسب‌وکار

دنیای اقتصاد: حتما با شبکه اجتماعی لینکدین آشنایی دارید. شبکه‌ای که مخصوص کسب‌وکار‌ها است و افراد با عضویت در آن حرفه و تخصص خود را با دیگران به اشتراک می‌گذارند. این شبکه مخصوص یک حرفه خاص نیست و در آن می‌توان پروفایل‌های فعال در تمام حوزه‌ها از معلم و مهندس گرفته تا برنامه‌نویس و نجار را دید. اما اگر هنوز نتوانسته‌اید به هر دلیلی در این شبکه عضو شوید یا به دنبال یک نسخه فارسی از این سایت می‌گردید به شما سایت «پرشین‌پروفایل» را معرفی می‌کنیم.

این سایت که به آدرس اینترنتی www.persianprofile.com در دسترس است به عنوان مرجع متخصصان و شبکه کسب‌وکار ایرانی شناخته می‌شود و درواقع یک شبکه اجتماعی در خصوص ارائه رزومه افراد به زبان فارسی است. با عضویت در این سایت می توانید صفحه شخصی و رسمی خود را ایجاد کنید و یا پروفایل و رزومه خود را با دیگران به اشتراک بگذارید.

همچنین با استفاده از امکانات موتور جست‌وجوی اشخاص و تخصص‌های سایت می‌توانید، اطلاعات جالبی در حوزه کسب‌و‌کار به دست بیاورید.

با این سایت می‌توانید به صورت حرفه‌ای و لحظه به لحظه در جریان آخرین خبرهای دنیای کسب‌و‌کار قرار بگیرید. علاوه بر آن پرشین پروفایل امکان ایجاد رزومه کاملی از حرفه‌ هر کاربر بر اساس اطلاعات وارد شده شامل سوابق شغلی، تحصیلی و تخصصی را فراهم می‌کند و کاربران می‌توانند از این اطلاعات یک خروجی با فرمت pdf بگیرند.

اجازه ساخت یک پروفایل تخصصی برای کاربران، دسترسی به مقاله و آموزش‌های کاربردی در رابطه با رزومه، آموزش مصاحبه شغلی و مسائل مربوط به آن از دیگر قابلیت‌های این شبکه اجتماعی است.