ال‌جی G4 رسما در ایران رونمایی شد

دنیای اقتصاد: شرکت ال‌جی سه شنبه هفته جاری رسما از آخرین پرچمدار خود رونمایی کرد. در این مراسم آقای MK، مدیر محصول ال‌جی در ایران، ضمن خیرمقدم به حضار از آخرین محصول سری G خود به عنوان یک اسمارت فون فوق‌العاده یاد کرد و برتری‌های G۴ را در مقایسه با سایر رقبا و نمونه‌های قبلی‌اش در دو نکته خلاصه کرد: نکته اول را در دوربین G۴ دانست و بیان کرد که دوربین ۱۶ مگاپیکسلی G۴ بهترین عملکرد موجود بین دوربین‌های نصب شده روی گوشی‌ها در دنیا است. نکته دومی که مدیر عامل ال‌جی در ایران به آن اشاره کرد، استفاده از چرم طبیعی و طراحی منحنی G۴ بود. پس از او، سعید طلایی، مدیر بخش GTM ال‌جی در ایران روی سن رفت و به معرفی مهم‌ترین ویژگی‌های آخرین پرچمدار این کمپانی پرداخت. وی G۴ را در سه حوزه دوربین، صفحه نمایش و طراحی از سایر پرچمداران بازار متمایز دانست.

مهم‌ترین بخش معرفی G۴ به دوربین آن اختصاص داشت. شرکت ال جی معتقد است که بهترین دوربین موجود را روی آخرین پرچمدارش نصب کرده و به همین دلیل، با در اختیار قرار دادن این گوشی به چند عکاس حرفه‌ای و سپس مصاحبه با آنان در مورد گوشی و تاییدیه آنها، این موضوع را برای حضار اثبات کرد. دوربین این گوشی با دیافراگم F/ ۱.۸ همانند یک DSLR کار می‌کند. نوآوری دیگر ال‌جی در G۴ قرار دادن یک سنسور رنگ در زیر فلش LED است که کمک می‌کند تا رنگ‌ها به طور کامل شناخته شده و از آنها بهترین نتیجه برای ثبت عکس گرفته شود. G۴ با دارا بودن سنسور طیف رنگ حساس به مادون قرمز؛ قبل از ثبت تصاویر به آنالیز و اندازه گیری تمام نورهای مرئی محیط پرداخته و رنگ‌های تصویر را هرچه بیشتر به رنگ‌های طبیعی حتی در محیط با نور کم نزدیک می‌کند.

نکته دیگر این دوربین، قابلیت لرزش‌گیر اپتیکال آن است که نسبت به نسخه‌های پیشین بسیار پیشرفته‌تر شده است. دوربین سلفی این گوشی نیز از قابلیت Gesture Shot بهره می‌برد. نکته دیگر در دوربین سلفی G۴ این است که کاربر می‌تواند با فشردن دو بار کلید کاهش صدا، در هنگام خاموش بودن صفحه نمایش، در ۶/ ۰ ثانیه عکس مورد نظر خودرا ثبت کند.

این محصول در شش رنگ از چرم طبیعی دست دوز ارائه شده و از فرآیند سنتی دباغی گیاهی بهره برده است.

از دیگر ویژگی‌های این محصول، صفحه نمایش آن است که این بار ال‌جی در آن به سراغ فناوری IPS Quantum Display رفته است. در واقع صفحه نمایش IPS Quantum کنتراست بالا همراه با تصاویر زنده با رنگ طبیعی را برای کاربر به نمایش در آورده و فناوری لمسی In-Cell سرعت پاسخگویی بالا هم‌زمان با تصاویر زنده و وضوح عالی زیر نور خورشید را به کاربر هدیه می‌کند.