گروه بنگاه‌ها: در سومین دوره نمایشگاه گارانتی و خدمات پس از فروش، خدمات نوینی از سوی مدیران شرکت ایران HP (فالنیک) ارائه شد. به گفته حسین شبیه‌نژاد، مدیرعامل شرکت فالنیک، شماره تلفن ۸۳۶۳ راه تماس بدون اشغالی برای مشتریان در سراسر کشور است. همچنین به صورت رندوم با یک پنجم مشتریان تماس گرفته می‌شود و نظرشان در مورد کیفیت خدمات ارائه شده، توسط دفاتر شرکت گرفته می‌شود. همچنین محمد ملکی، مشاور مدیرعامل در امور خدمات پس از فروش، از راه‌اندازی مرکزی برای ارائه خدمات و سرویس‌های پس از فروش محصولات HP و سبد کالایی این کمپانی سخن گفت.

ملکی در خصوص تعمیرات و تعویض قطعات گفت: در بخش سرور و تجهیزات شبکه، از پیکربندی دستگاه‌ها شروع می‌کنیم و

مد کانفیگی که مدنظر مشتری باشد همان محصول با بهترین کیفیت آماده و ارسال می‌شود. ملکی در ادامه صحبت‌هایش به گارانتی تمام محصولات HP اشاره کرد و افزود: برای ما مهم نیست که از کجا محصولات HP تهیه کرده‌اید، گارانتی ایران HP به دو شکل ساده و پکیج طلایی ارائه می‌شود، گارانتی ساده به شکل متداول است که غالبا با خرید محصول انجام می‌شود. در بخش دوم مشتریان می‌توانند با خرید گارانتی طلایی از خدمات گارانتی ساده به همراه بیمه که شامل نوسان برق، شکستگی رطوبت و ... می‌شود نیز استفاده کنند.

ملکی در پایان به جدیدترین سرویس شرکت یعنی عودت تا ۲۴ ساعت اشاره کرد و گفت: خریداران می‌توانند هر محصولی که از ایران HP خریداری کرده‌اند را در هر صورتی حتی نپسندیدن تا ۲۴ ساعت پس از خرید به محل خرید برگردانند و مبلغ خود را پس بگیرند حتی اگر آن را باز کرده باشند.