برگزاری مناقصه به شیوه ساده

دنیای اقتصاد: این روزها سازمان‌های عمومی، خرید کالا یا خدمت مورد نیاز خود را از طریق برگزاری مناقصه یا مزایده تهیه می‌کنند. در واقع مناقصه روشی است که در آن شرکت‌ها یا سازمان‌ها تامین نیاز و خواسته‌هایشان را به رقابت و مسابقه می‌گذارند و با اشخاص حقوقی یا حقیقی که کمترین قیمت یا مناسب‌ترین شرایط را پیشنهاد می‌کنند، معامله می‌کنند. اما هر مناقصه پیچیدگی‌ها و مشکلات خود را دارد که گاهی این پیچیدگی‌ها باعث زمان‌بر شدن مراحل به نتیجه رسیدن مناقصه می‌شود. در همین راستا و برای حل برخی مشکلات حین برگزاری مناقصه، اپلیکیشن فارسی به نام «پیروز مناقصه» طراحی شده که براساس اظهارات طراح این اپ، به فرآیند تعیین برنده مناقصه در جلسات بازگشایی پاکات مالی کمک می‌کند. ایده توسعه چنین اپلیکیشنی به دلیل زمان‌بر و پیچیده بودن انجام محاسبات مربوط به قیمت ‌تراز و تعیین پیروز مناقصه شکل گرفته است. برنامه «پیروز مناقصه» با گرفتن مشخصات مناقصه از جمله قیمت ارز، حداقل امتیاز فنی قابل قبول، ضریب تاثیر امتیاز فنی، برآورد کارفرما، ضریب مناقصه و مشخصات مناقصه‌گران شامل قیمت ارزی، قیمت ریالی و امتیاز فنی طریق تعیین قیمت تراز و محاسبات مربوط به میانگین و انحراف معیار و حذف قیمت‌های نامناسب برنده مناقصه را تعیین می‌کند. این نرم‌افزار می‌تواند کمک زیادی به کارفرماها، پیمانکار‌ها و مشاوران طرح‌های صنعتی در جلسه گشایش پاکات مالی از طریق انجام محاسبات مورد نیاز کند. «پیروز مناقصه» قابلیت تحلیل مناقصه‌ها و ارسال پیامک را نیز دارد. این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است. برای دریافت این اپ می‌توانید به سایت کافه‌بازار مراجعه کنید. دنیای اقتصاد: این روزها سازمان‌های عمومی، خرید کالا یا خدمت مورد نیاز خود را از طریق برگزاری مناقصه یا مزایده تهیه می‌کنند. در واقع مناقصه روشی است که در آن شرکت‌ها یا سازمان‌ها تامین نیاز و خواسته‌هایشان را به رقابت و مسابقه می‌گذارند و با اشخاص حقوقی یا حقیقی که کمترین قیمت یا مناسب‌ترین شرایط را پیشنهاد می‌کنند، معامله می‌کنند. اما هر مناقصه پیچیدگی‌ها و مشکلات خود را دارد که گاهی این پیچیدگی‌ها باعث زمان‌بر شدن مراحل به نتیجه رسیدن مناقصه می‌شود. در همین راستا و برای حل برخی مشکلات حین برگزاری مناقصه، اپلیکیشن فارسی به نام «پیروز مناقصه» طراحی شده که براساس اظهارات طراح این اپ، به فرآیند تعیین برنده مناقصه در جلسات بازگشایی پاکات مالی کمک می‌کند.

ایده توسعه چنین اپلیکیشنی به دلیل زمان‌بر و پیچیده بودن انجام محاسبات مربوط به قیمت ‌تراز و تعیین پیروز مناقصه شکل گرفته است. برنامه «پیروز مناقصه» با گرفتن مشخصات مناقصه از جمله قیمت ارز، حداقل امتیاز فنی قابل قبول، ضریب تاثیر امتیاز فنی، برآورد کارفرما، ضریب مناقصه و مشخصات مناقصه‌گران شامل قیمت ارزی، قیمت ریالی و امتیاز فنی طریق تعیین قیمت تراز و محاسبات مربوط به میانگین و انحراف معیار و حذف قیمت‌های نامناسب برنده مناقصه را تعیین می‌کند.

این نرم‌افزار می‌تواند کمک زیادی به کارفرماها، پیمانکار‌ها و مشاوران طرح‌های صنعتی در جلسه گشایش پاکات مالی از طریق انجام محاسبات مورد نیاز کند. «پیروز مناقصه» قابلیت تحلیل مناقصه‌ها و ارسال پیامک را نیز دارد. این اپلیکیشن در حال حاضر به صورت رایگان در اختیار کاربران سیستم عامل اندروید قرار گرفته است. برای دریافت این اپ می‌توانید به سایت کافه‌بازار مراجعه کنید.