خبرگزاری مهر: شرکت مخابرات ایران در آستانه‏ اخذ مجوز نهایی فناوری آی‏پی‏مدیا از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، از معرفی این سرویس در نمایشگاه تله کام خبر داد. شرکت مخابرات ایران اعلام کرد: آی‏سیما نخستین ارائه‌دهنده سامانه‏ ارم (آی‏پی‏مدیا) در ایران به همراه گروه مخابرات ایران در پانزدهمین نمایشگاه بین‏المللی ایران تله‌کام شرکت می‏کند. ازجمله خدمات فناوری جدید آی‏پی‏مدیا، بهره‏مندی از برنامه‏های زنده‏ تلویزیون و رادیو به همراه آرشیو گسترده‏ای از فیلم و سریال، قابلیت ماشین زمان (با دسترسی به برنامه‏های پخش‏شده تا ۱۲ سال قبل)، اپلیکیشن‏های کاربردی و... به شیوه تعاملی است.

اکنون این سامانه در هفت استان تهران، یزد، اصفهان، قزوین، گلستان، خراسان رضوی و آذربایجان شرقی به شکل آزمایشی راه‏اندازی شده است و ارائه خدمات آن در سراسر کشور با پایان نصب تجهیزات فنی مورد نیاز، امکان‏پذیر خواهد شد.

در نمایشگاه تله‌کام امسال شرکت توسعه بهنگام غدیر به‏منظور معرفی پروژه‏ آی‏پی‏مدیا در ایران و جذب همکاری متخصصان و همکاران حوزه‏ ارتباطات و فناوری از ۱۴ تا ۱۷ مهرماه ۱۳۹۳ در سالن شماره ۶ نمایشگاه ایران تله‌کام (در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‏المللی تهران) حاضر خواهد بود. در آستانه‏ اخذ مجوز نهایی فناوری آی‏پی‏مدیا از سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی، ثبت‏نام این سرویس از طریق سایت www.iseema.ir یا تماس با شماره تلفن ۱۵۳۵ (در شهرستان‏ها به همراه کد ۰۲۱ استان تهران) امکان‏پذیر است