خروس جنگی؛ بازی ایرانی در بازار

ایسنا: بازی خروس جنگی «Rooster Wars» یک بازی آنلاین مبارزه‏ای با عناصر نقش‏آفرینی است که برای پلت‌فرم‏ اندروید منتشر شده و به‌زودی برای پلت‌فرم‏های iOS و رایانه‏های شخصی عرضه می‌شود. بازی «خروس‌جنگی» که با سبک آنلاین رقابتی در شرکت استودیوی بازی‏سازی مدریک ساخته شده، اقتباس جالبی از جنگ انداختن خروس‏ها و خروس‏بازی به شیوه کاملا متفاوت و بدون خشونت است.

براین اساس، در این بازی ابتدا باید خروس جنگی خود را بسازید. نژاد خروس‏تان را می‏توانید از میان سه نژاد خروس‏های «وسترن»، «لاری» و «ژاپنی» انتخاب کنید و سپس ظاهرش را آنطور که دوست دارید شخصی‏سازی کنید.

با توجه به تریلری که از بازی منتشر شده، ظاهر خروس‏ها از تنوع بالایی برخوردار است و آیتم‌های زیادی برای شخصی‏سازی خروس‏ها وجود دارد. از تاج خروس‏ها گرفته تا رنگ پرهای‏شان را می‏توانید شخصی‏سازی کنید و بعد از آنکه خروس‏تان را ساختید تازه ماجرا شروع می‏شود.

بازی دو حالت جداگانه دارد؛ در بخش داستانی، خروس جنگی شما از طرف شاه‏خروس سرزمین خروس‏ها، مامور می‏شود تا در مناطق خروس‏نشین به برقراری نظم و قانون بپردازد. هر منطقه از تعدادی محله تشکیل شده و یاغی‏ها در این محله‏ها مخفی شده‏اند، هرچه در داستان پیش می‏روید و به حرف‏های (مثلا) یاغی‏ها بیشتر گوش می‏دهید، متوجه می‏شوید که ماجرای برقراری نظم به این سادگی‏ها هم که فکر می‏کردید نیست و دست‏های پنهانی در کار است. یکی از قابلیت‏هایی که در آینده نزدیک به بازی اضافه می‏شود، طراحی لیگ‏های مختلف خروس‏بازی آنلاین و برگزاری مسابقات ویژه ماهانه با جوایز است. بازی خروس جنگی برای پلت‌فرم‏های Android و iOS در کافه بازار و سیبچه برای تبلت و موبایل عرضه می‌شود.