تبلت جدید 8 اینچی با قابلیت‌های متفاوت

دنیــای‌اقتصاد: شـرکت ال‌جی جدیدترین تبــلت با قابلیت حمل راحت‌تر و رابط کاربری پیشرفته‌تر را با دوربینی مشابه گوشی موبایل هوشمند ال‌جی G۳ را عرضه می‌کند. این شرکت در راستای تلاش برای گسترش فعالیتش در حوزه فناوری LTE از گوشی‌های هوشمند به سمت تبلت، با رونمایی از تبلت جدید G Pad ۸.۰ مدل LTE خود، راحتی بیشتری را در حمل و اتصالات سریع در مکان‌های باز برای کاربرانش ارائه می‌دهد. تبلت G Pad ۸.۰ عملکرد و قیمت رقابتی داشته و رابط کاربری مشابه موبایل هوشمند G۳ این شرکت دارد. تبلت جدید شرکت ال‌جی دارای صفحه نمایش ۸ اینچی بوده و از رم یک گیگابایتی بهره می‌برد. دوربین پشتی این تبلت وضوح ۵ مگاپیکسلی داشته و دوربین جلویی آن با وضوح ۳/۱ مگاپیکسلی کار می‌کند. این تبلت ۳۴۴ گرمی بدنه‌ای با ضخامت ۹/۹ میلی‌متر داشته و در رنگ‌های متنوعی مانند مشکی، سفید، آبی و نارنجی طراحی و تولید شده است. این تبلت از امکانات ارتباطی رایجی مانند Wi-Fi و LTE بهره می‌برد. تبلت G Pad ۸.۰ LTE ال‌جی به خاطر خاصیت انطباق و سازگاری خود، قابلیت اتصال آسان به دیگر ابزارهای اندرویدی را فراهم می‌سازد. با استفاده از قابلیت QPair ۲ در این گوشی کاربر می‌تواند برای پاسخ‌دهی راحت‌تر به تماس‌های دریافتی به دیگر موبایل‌های هوشمند از طریق بلوتوث مرتبط شود و به صورت مستقیم اخطارها و پیام‌ها را دریافت کند.

این تبلت دارای قابلیت یک لمس و یک تصویر است که با استفاده از آن به شکار سریع لحظه‌های خاص به وسیله یک لمس در هر کجای صفحه نمایش برای زوم و عکاسی کمک می‌کند. همچنین این محصول با امکان عکاسی با یک ژست گرفتن عکس سلفی را راحت‌تر می‌کند. تنها با باز و بسته کردن دست خود در جلوی لنز و پس از شمارش ۳ ثانیه می‌توانید یک عکس سلفی درخشان از خودتان بگیرید.

این تبلت جدید از صفحه کیبورد هوشمند بهره می‌برد که امکان تایپ و کار کردن با آن را بسیار راحت‌تر می‌کند. سیستم ایمنیKnock Code شرکت ال‌جی هم در این تبلت به‌کار رفته است و برای روشن کردن و باز کردن قفل تبلت به وسیله یک حرکت به‌کار می‌رود. به این ترتیب مثلا اعضای یک خانواده چهار نفره می‌توانند با ارائه رمز خود از G Pad ۸.۰ ال‌جی بدون دسترسی به اطلاعات شخصی یکدیگر به صورت مشترک استفاده کنند.

شرکت ال‌جی اعلام کرده است که عرضه تبلت G Pad ۸.۰ در این هفته از کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد، سپس در بازارهای آمریکای‌جنوبی و مرکزی، آسیا و سپس کشورهای خاورمیانه شروع خواهد شد.