سال‌هاست در حوزه اینترنت سرمایه‌گذاری نشده است

ایسنا: وزیر ارتباطات درخصوص وضعیت سرمایه‌گذاری در بخش ICT‌کشور گفت: باور کنید سال‌ها است برای زیرساخت امور حوزه اینترنت سرمایه‌گذاری نشده است.

محمود واعظی در ادامه افزود : با توجه به اینکه نظرات مختلفی را در ارتباط با اختلالUDP (مخفف User Datagram Protocol به معنی پروتکل کنترل انتقال، یک پروتکل ارتباطی اصلی مورد استفاده در شبکه اینترنت) در هفته‌های گذشته خواندم برای آگاه شدن از اشکال و مرتفع کردن آن با برخی کاربران ارتباط برقرار شد و در نتیجه روز دوشنبه، هفته جاری همکاران من با تعدادی از اعضای صفحه اجتماعی کلوب که مشکلات حوزه game و بازی‌های آنلاین را یادداشت کرده بودند، جلسه‌ای تشکیل داده و اشکال و اختلال در این بازی‌ها را بررسی کردند.

وی ادامه داد: همکاران اینجانب قول داده‌اند که مشکلاتی را که مربوط به حوزه game است، برطرف کنند. همواره از پیشنهادهای شما برای بهبود وضعیت استقبال می‌کنیم. البته همه نظرات شما در ارتباط با سرعت اینترنت را می‌خوانم. باور کنید سال‌ها است برای زیرساخت این امور سرمایه‌گذاری نشده است و ما در این ۱۰ ماه گذشته پروژه‌هایی طراحی کرده‌ایم که باید حدود ۴ هزار میلیارد تومان سرمایه‌گذاری کنیم. امیدوارم در سال ۹۴ وضع اینترنت بهتر شود تا کمتر شرمنده مردم عزیزمان بشویم. محمود واعظی پیش از این نیز بارها به انتقاد از وضعیت اینترنت کشور پرداخته و اعلام کرده است که برای حل این مشکلات و دسترسی به اینترنت باکیفیت‌تر کاربران باید ۱۸ تا ۲۴ ماه صبر کنند.