ایسنا: چندی پیش جدیدترین گوشی تلفن همراه سامسونگ Galaxy K Zoom که از جدیدترین نسخه‏ برنامه Vine (واین) بهره گرفته است، رونمایی شد. Vine یکی از سرویس‏های توییتر است و به کاربران خود اجازه می‏دهد به راحتی ویدئوهای کوتاه بسازند و آنها را با یکدیگر به اشتراک بگذارند.

این برنامه در جدیدترین نسخه‏ خود بر قابلیت‏های Galaxy K Zoom سرمایه‏گذاری کرده‏ است.

هدف اصلی از قرار گرفتن نسخه جدید Vine در کنار قابلیت‏های پیشرفته‏ دوربین گوشی Galaxy K Zoom افزایش قدرت بیان هنری و ایجاد یک تجربه تازه با استفاده از یک تلفن همراه هوشمند است.

برنامه Vine با برخورداری از مزیت عکاسی بسیار ساده، اپتیک واقعی و طراحی که Galaxy K Zoom در اختیارش قرار داده‏، امکان ضبط تصاویر از سوژه‏های دور و نزدیک را به بهترین شکل ممکن فراهم کرده است.

قرار گرفتن دکمه زوم روی صفحه‏ ضبط تصویر از ویژگی‏های جدید برنامه‏ vine در گوشی‌های Galaxy K Zoom است. این قابلیت به کاربران اجازه می‏دهد با استفاده از برنامه‏ vine همزمان با ضبط ویدئو، بتوانند روی سوژه‏ها به آسانی زوم کنند.

Galaxy K Zoom ترکیبی از پیشرفته‏ترین فناوری‏ دوربین‏های دیجیتال و صنعت پیشرو گوشی‌های هوشمند سری Galaxy سامسونگ است که امکان خلق تصاویر و ویدئوهایی با کیفیت حرفه‏ای را در قالب گوشی تلفن همراه هوشمند در اختیار کاربران قرار می‌دهد.Galaxy K Zoom به‌زودی در بسیاری از کشورهای جهان از جمله ایران رونمایی و روانه بازار می‏شود.