یک مانیتور متفاوت برای حرفه‌ای‌ها

دنیای‌اقتصاد: سامسونگ به‌تازگی یک مانیتور جدید را به بازار معرفی کرده است. این مانیتور با کیفیت تصویر بالا و امکانات مختلف برای کاربران حرفه‌ای طراحی و تولید شده است. این مانیتور که با مدل SD۸۵۰ به بازار معرفی شده است، تصاویر را با وضوح WQHD و برابر ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. زاویه دید در این مانیتور برابر ۱۷۸ درجه است و این دستگاه امکان نمایش بیشتر از یک میلیارد رنگ با به کارگیری ۱۰۰درصد فضای رنگ SRGB را دارد. این مانیتور با هدف کاربرانی مانند طراحان، برنامه‌نویسان،‌ عکاسان، ویرایشگران فیلم و گرافیست‌ها طراحی و تولید شده است.

این مانیتور علاوه بر داشتن قابلیت نمایش تصویر در تصویر، امکان پخش دو تصویر به طور همزمان از دو منبع مختلف مثل لپ‌‌تاپ و کامپیوترهای رومیزی را هم دارد و گزینه‌ خوبی برای فعالان کسب‌وکار به شمار می‌رود. پایه مانیتور ‌SD۸۵۰ برای تنظیم ارتفاع، کج و راست شدن و چرخاندن صفحه نمایش به اطراف تا زاویه ۹۰ درجه قابل تنظیم است. این دستگاه از

Eco Light Sensor هم بهره می‌برد که امکان تنظیم خودکار نور مانیتور به‌طور فعال با نور محیط را برای کاربرانش فراهم می‌کند تا از اتلاف انرژی جلوگیری ‌کند. مانیتور SD۸۵۰ طراحی ساده، مدرن و ارگونومیک داشته و با صفحه عریض آن کاربران می‌توانند بدون مزاحمت نوار سیاه اطراف به تماشای تصاویر بنشینند. با این همه هنوز اطلاعاتی درباره زمان و قیمت عرضه این مانیتور به بازار اعلام و منتشر نشده است.