یک فبلت باریک و کاربردی از Asus

دنیای‌اقتصاد: یکی از فبلت‌های جدید شرکت Asus به‌تازگی روانه بازار شده است. فبلت مدل FE۱۷۰CG به تازگی توسط شرکت داده پرداز رایانه متین به بازار معرفی شده است. این محصول دارای بدنه‌ای بسیار باریک است و به همین دلیل به راحتی با یک دست قابل حمل است. این دستگاه به خاطر پشتیبانی کامل از استاندارد ارتباطی G۳ می‌تواند امکانات ارتباطی مختلف و رایجی را همیشه و همه جا در اختیار کاربرانش قرار بدهد. فبلت FE۱۷۰CG از اینترفیس جدید و پیشرفته شرکت Asus یعنی ZenUI پشتیبانی می‌کند که در مقایسه با سیستم‌عامل استاندارد اندروید همراه با بیش از ۲۰۰ به‌روزرسانی جدید عرضه شده است. این اینترفیس جدید علاوه بر امکانات کاربردی، از ظاهری مدرن و جالب بهره می‌برد که می‌تواند توجه بسیاری از خریداران را به خود جلب کند.

یکی از قابلیت‌های مهم اینترفیسZenUI ابزاری به نام What's Next است که در واقع عملکردی شبیه به یک دستیار الکترونیکی دارد و در صورتی که کاربران کار یا رویداد مهمی را پیش رو داشته باشند، آنها را در جریان قرار می‌دهد و مواردی که نیاز به یادآوری دارند را به خوبی تشخیص می‌دهد.

این دستگاه امکان پردازش سریع اطلاعات را داشته و از پردازنده ۲/۱ گیگاهرتزی Intel Atom بهره می‌برد که امکان پخش فیلم‌های با کیفیت و انواع بازی را برای کاربرانش فراهم می‌کند.

این محصول مجهز به دو دوربین مجزا روی بدنه خود است که از نظر کیفیت تصویر در سطح استاندارد قرار دارند. دوربین عقب با وضوح ۲ مگاپیکسلی، قابلیت فوکوس خودکار و ضبط فیلم با کیفیت ۷۲۰ پیکسل را دارد و دوربین جلو هم که برای برقراری تماس‌های تصویری در نظر گرفته شده است، با وضوح تصویر ۳/۰ مگاپیکسلی کار می‌کند.