خبرگزاری فارس - سازنده مچ‏بند تناسب اندامBasis Band در حال حاضر با چندشرکت بزرگ فناوری در حال مذاکره است تا محصول خود را به یکی از آنها بفروشد.
به گزارش سی‏نت سازنده Basis Band با چند شرکت در حال مذاکره برای به فروش رساندن محصول خود است و پیش‏بینی می‏شود این شرکت با حداقل 100 میلیون دلار به یکی از غول‏های موبایل فروخته شود. سازنده Basis تا کنون با گوگل و اپل مذاکره کرده و مایکروسافت و سامسونگ هم گزینه‏های بعدی هستند.
البته هنوز هیچ‌کدام از این شرکت‌ها هیچ خبری به صورت رسمی در این مورد منتشر نکرده است. مچ بند ۱۹۹ دلاری Basis با اینکه بین ۷۵ تا ۱۰۰ دلار از رقبای خود همچونFitbit Flex و Nike FuelBand گران‌تر است، اما همچنان در فضای محصولات مربوط به تناسب اندام به رقابت می‏پردازد. این مچ بند می‌تواند ضربان قلب، میزان عرق کردن بدن در هنگام ورزش و همین‌طور دمای پوست را اندازه‌گیری کند. علاوه بر این خواب و تعداد قدم‏هایی را که برمی‌دارید هم کنترل می‏کند. در روزهای اخیر هم اخباری مبنی بر تلاش اپل برای تولید محصولات مربوط به سلامتی منتشر شده بود و به همین دلیل چنین خریدی می‏تواند یک فرصت برای آن شرکت تلقی شود.