مدیریت ارتباطات - ۸ مهر ۹۲
دنیای اقتصاد- چهل و یکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات منتشر شد.در این شماره می‌توانید پرونده‌های مخصوص این شماره در بخش‌هایی همچون موسیقی، معماری، رسانه، دوبله و ترجمه فیلم را مطالعه کنید.
گفت‌وگوی ویژه این شماره ماهنامه با دکتر حسن نمکدوست تهرانی انجام شده است. «ارتباط ظریف» عنوان سرمقاله ماهنامه است که به بررسی ارزش‌های خبری حضور دولتمردان در شبکه اجتماعی فیس‌بوک پرداخته است.
در پرونده مدیریت ارتباطات رسانه می‌توانید به مطالب جالبی در خصوص ارتباط رسانه با هنر دسترسی داشته باشید.
این رسانه است که جهان را می‌سازد و هنر، نیم‌نگاهی به وضعیت هنر کشورهای جهان سوم، گسترش هنر جدید و پیوند ناگسستنی آن با رسانه، نگاهی به سایت‌های برتر عرصه هنر، رسانه‌هایی که برای هنر به‌روز می‌شوند، تاثیر متقابل هنرمندان و رسانه‌ها بر یکدیگر از عناوین مطالب این بخش است. همچنین می‌توانید بخش پایانی ترجمه کتاب ارتباطات در مرزهای سازمانی نوشته Phillip G. Clampitt با ترجمه ناصر اسدی را در این ماهنامه بخوانید. چهل‌ویکمین شماره ماهنامه مدیریت ارتباطات با قیمت ۶ هزار تومان در اختیار علاقه مندان حوزه ارتباطات قرار گرفته است. همچنین می‌توانید آرشیو کامل ماهنامه مدیریت ارتباطات و شماره فعلی آن را، از طریق آدرس cmmagazine www. و www.magiran.com نیز مطالعه کنید. این ماهنامه از طریق سایت www.prshop.ir نیز برای درخواست‌کنندگان، ارسال می‌شود.