مدیرعامل شرکت ارتباطات زیرساخت با اعلام اینکه تاکنون ظرفیت شبکه اینترانت کشور از ۱۴ گیگابیت بر ثانیه در سال ۸۷ به ۵۵۰ گیگابیت بر ثانیه توسعه یافته است، گفت: در نظر داریم تا پایان امسال با افزایش بیش از دو برابری، این ظرفیت به ۱۲۰۰گیگابیت بر ثانیه برسد.
به گزارش «ایسنا»، محمود خسروی با اشاره به اینکه ظرفیت سیستم VOIP در سال ۹۲ به ۲۰ هزار مکالمه همزمان ارتقا پیدا کرد، تاکید کرده است: سیستم VOIP که با ظرفیت ۱۷هزار و ۵۰۰ مکالمه همزمان در سال ۹۱ راه‌اندازی شد، در سال ۹۲ به ۲۰ هزار مکالمه همزمان ارتقا پیدا کرد.
وی با بیان اینکه ترانزیت ارتباطات بین‌الملل از حدود STM۱ ۲ در سال ۸۴ به ۷۵۰ ، STM۱ تا خرداد ۹۲ افزایش یافته، خاطرنشان کرده است: پیش‌بینی می‌شود ترانزیت ارتباطات بین‌الملل به STM۱ تا پایان سال ۹۲ توسعه یابد.
او با اشاره به حضور موثر شرکت ارتباطات زیرساخت در عرصه‌ ارتباطات منطقه‌ای و بین‌المللی درخصوص افزایش پهنای باند بین‌الملل نیز گفته است: پهنای باند بین‌الملل از Gbps ۱/۴ در شهریور سال ۸۴ به Gbps ۱۱۰ در ابتدای مرداد سال ۹۲ افزایش یافته و پیش‌بینی می‌شود به Gbps ۲۰۰ تا پایان سال ۹۲ توسعه یابد.