نوکیا: سامسونگ مانند کیت کت نصف می‌شود
دنیای‌اقتصاد- نوکیا که با فروش بخش ابزارها و سرویس‌های خودش به مایکروسافت به نظر می‌رسد امید و اعتماد به نفس بیشتری نسبت به آینده پیدا کرده است، در یک پست توئیتر مرگ موبایل‌های آندرویدی سامسونگ را مانند نصف کردن کیت ‌کت پیش‌بینی کرده است.
نوکیا با حساب کاربری آلمان خودش در شبکه اجتماعی توئیتر تصویر یک گلکسی اس ۳ را که به شکلی مانند کیت کت به دونیم شده در پست خودش قرار داده و در آن جمله «به خودت استراحت بده» را نوشته است. گوگل هفته پیش نسخه جدید آندروید با نام کیت کت را معرفی کرد و حالا نوکیا با کنایه به بیسکوئیت کیت کت و آینده آندروید و سامسونگ جنگ رقابتی خودش بر سر سهم بازار بیشتر را شروع کرده است.
با این همه، اما نوکیا در حال حاضر رقیبی جدی برای سامسونگ محسوب نمی‌شود و حتی فروش کل سیستم‌عامل ویندوز فون هم قابل مقایسه با میزان فروش سامسونگ نیست. از طرفی مایکروسافت مدتی پیش به سامسونگ برای بازگشت به تولید موبایل مبتنی بر ویندوز فون خوشامد گفته است.
سامسونگ که در حال حاضر پرفروش‌ترین تولیدکننده موبایل‌های هوشمند در جهان است در فصل گذشته نزدیک به ۷۰ میلیون دستگاه موبایل هوشمند به فروش رساند.
این در حالی است که فروش موبایل‌های سری لومیا نوکیا در فصل گذشته از ۴/۷ میلیون دستگاه بیشتر نشده است.