لپ‌تاپی با کاربری تجاری
دنیای‌اقتصاد- مدل 4530s-P از لپ‌تاپ‌های باقابلیت و البته گران‌قیمت HP در بازار داخلی است.
این لپ‌تاپ دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده Intel ۲۶۷۰QM ۲.۲ GHZ Core i۷ ۳.۱ GHz، رم چهار گیگابایتی از نوع DDRIII و هارددیسکی با ظرفیت حافظه ۵۰۰ گیگابایت و... است.
کارت گرافیکی این لپ‌تاپ هم AMD Radeon HD ۶۴۹۰M ۱۰۲۴ MB UpTo ۲۰۴۸ MB است.
در مورد صفحه نمایش هم باید بگوییم که نمایشگر این لپ‌تاپ ۶/۱۵ اینچ با نور پس‌زمینه‌ LED است که رزولوشن استاندارد ۷۶۸ × ۱۳۶۶ پیکسل را ارائه می‌دهد و علاوه بر روشنایی بالا؛ دارای سطحی مات است. بنابراین لازم نیست دیگر کاربر نگران بازتاب نورهای مزاحم دفتر کار باشد.
صفحه کلید بزرگ و کامل این نوت‌بوک هم با یک صفحه کلید کوچک‌تر عددی در سمت راست کاربری مطلوبی برای کاربر به همراه دارد. صفحه کلید از نوع جزیره‌ای یا Chiclet است و کلیدهای مجزای آن تا حدودی مقعر هستند. این صفحه کلید در برابر ریزش مایعات مقاوم است تا اگر لیوان چای روی آن برگشت، دچار آسیب جدی نشود و با سر و ته کردن نوت‌بوک بتوانید همه‌ چای ریخته شده را خالی کنید.
اسپیکرهای لپ‌تاپ هم در قسمت بالای صفحه کلید قرار گرفته‌اند که صدای واقعا بلند و خوبی تولید می‌کنند.
نوت‌بوک HP Probook ۴۵۳۰s دارای چهار پورت USB HSJ. است. دو عدد از پورت‌ها در لبه‌ سمت راست و دو تا در لبه‌ سمت چپ قرار گرفته‌اند. از بین این چهار پورت یک پورت از نوع USB ۳.۰ است. پورت USB ۳.۰ سرعت انتقال داده‌ بالاتری نسبت به پورت USB ۲.۰ ارائه می‌دهد. تجهیز به پورت‌های Ethernet، HDMI، VGA و Powerیک آداپتور کارت هوشمند و قفل امنیتی Kensington از دیگر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.
۴۵۳۰s به عنوان یک نوت‌بوک بیزینسی از ویژگی‌های امنیتی خاصی بهره می‌برد. این لپ‌تاپ با ابزارهای امنیتی HP همراه شده که یکی از برنامه‌های بسیار پرطرفدار امنیتی است. در مورد باتری هم باید بگوییم که باتری ۶ سلولی که روی ۴۵۳۰s وجود دارد حداکثر می‌تواند به مدت ۴ ساعت و ۵۳ دقیقه شارژدهی داشته باشد.
نوت‌بوک ۳۶/۲ کیلوگرمی اچ پی که با رنگ خاکستری به بازار عرضه شده است، قیمتی حدود دو میلیون و ۴۲۰ هزار تومان دارد.