گوشی‌های بی‌سیم در بازار کمیاب شد

بازار دیجیتال- طی چند روز آینده جدیدترین گوشی‌های تلفن بی‌سیم مافکو به بازار عرضه می‌شوند. به گفته «حسن‌زاده»، مسوول فروش گوشی تلفن بی‌سیم شرکت زیمنس (عکاظ‌کیش)، ۱۲ مدل از گوشی‌های مافکو طی چند روز آینده به بازار عرضه می‌شوند.

وی همچنین در مورد گوشی‌های موجود مافکو در بازار می‌گوید: در حال حاضر مدل‌های M۵۰۰، M۴۰۵، M۲۵۰، M۲۰۰، M۱۱۰ و M۵۵۰ جزو گوشی‌های بی‌سیم مافکو به شمار می‌آیند که به جز مدل M۴۰۵ بقیه گوشی‌ها ساده هستند و از امکانات زیادی برخوردار نیستند. گوشی M۴۰۵ به عنوان تلفن بی‌سیم منشی‌دار مافکو معرفی شده که ضمن تجهیز به آیفون قابلیت ذخیره ۳۰ نام و شماره تلفن را نیز دارد. در‌حال‌حاضر مدل‌های فوق به ترتیب با قیمت ۳۸، ۳۹، ۳۹، ۵۴، ۴۷ و ۴۷هزار تومان به فروش می‌رسند. حسن‌زاده همچنین از کمیاب شدن انواع گوشی‌ تلفن زیمنس در بازار خبر می‌دهد و می‌گوید: در‌حال‌حاضر انواع گوشی تلفن زیمنس در بازار کمیاب است و در صورت موجود بودن با همان قیمت قبلی به فروش می‌رسند.

مدل‌هایA۱۲۰ا،S۴۴۵ا،S۶۴۵ جزو گوشی‌های مارک زیمنس محسوب می‌شوند که با گارانتی عکاض کیش به ترتیب با قیمت ۵۰، ۱۷۰ و ۲۶۵هزار تومان به فروش می‌رسند.