کمیاب شدن برخی از گوشی‌های تلفن بی‌سیم در بازار

بازار دیجیتال- قیمت انواع گوشی تلفن ثابت با مارک پاناسونیک در بازار طی یک ماه اخیر با نوسان مواجه بوده است. «قیاسی»، مسوول فروش انواع تلفن بی‌سیم شرکت پاناسونیک (کامتل) در این زمینه می‌گوید: برخی از گوشی‌های این شرکت طی یک ماه اخیر با نوسان قیمت ۵ تا ۱۰هزار تومانی مواجه بوده‌اند. به طوری که تلفن بی‌سیم مدل KXTG۲۳۶۱ پاناسونیک با افزایش قیمت ۱۰هزار تومانی مواجه بوده است. وی این نوسان قیمت را به میزان عرضه و تقاضا این محصولات در بازار مربوط می‌داند. این دستگاه تلفن با قابلیت ذخیره ۵۰ نام و شماره، در حال حاضر با قیمت ۱۵۲هزار تومان به فروش می‌رسد.

قیاسی، همچنین از کمیاب شدن برخی از دستگاه‌های تلفن بی‌سیم این شرکت در بازار خبر داده و می‌گوید: مدل‌هایKX-TG۱۲۸۳ا، KX-TG۵۶۲۱ا، KX-TG۵۷۶۱ا، KX-TG۲۸۷۳، وKX-TG۱۸۹۵۹ از مارک پاناسونیک طی یک ماه اخیر در بازار کمیاب شده‌اند. این تلفن‌ها دارای ویژگی‌هایی چون قابلیت ذخیره ۵۰ نام و شماره تلفن و تجهیز به ID Caller هستند.

وی همچنین به وجود تلفن‌های بی‌سیم پاناسونیک با گارانتی‌های متفرقه در بازار اشاره کرده و می‌گوید: تلفن‌های اصلی پاناسونیک با گارانتی «کامتل» به بازار ارائه می‌شود و گارانتی‌های دیگر از اعتبار برخوردار نیستند.

قیاسی همچنین گوشی تلفن مدل KX-TG۱۲۲۳ پاناسونیک را محصول کشور تایلند می‌داند و می‌گوید: در حال حاضر محصول ژاپنی این گوشی در بازار موجود نیست. این گوشی نیز مانند نوع ژاپنی آن با قابلیت ذخیره ۲۰ نام و شماره تلفن به بازار ارائه شده است، ولی قیمت آن نسبت به نوع ژاپنی ارزانتر است و با قیمت ۷۴هزار تومان به فروش می‌رسد.