آمپلی فایرهای سونی قابلیت اتصال به DVD را دارند

بازار دیجیتال- در بین انواع ساب و باند ضبط‌صوت‌های خانگی، ساب و باندهای برند ال‌جی از تنوع بیشتری برخوردار است. طبق اعلام فعالان بازار لوازم صوتی و تصویری انواع ساب و باندهای ضبط صوت خانگی برند ال‌جی، نسبت به دیگر برندهای موجود در بازار متنوع‌تر است، این در حالی است که قیمت انواع ضبط‌صوت‌های این برند بین ۲۰۰ تا ۷۵۰هزار تومان متغیر است.

۶۸۴۰، ۵۵۰THTS، ۱۰۸۰، Ka۱۲۵۰، ۷۵۰THTS جزو انواع ضبط‌صوت‌های خانگی ال‌جی محسوب می‌شوند که به ترتیب با قیمت ۲۱۵، ۱۷۵، ۳۰۵، ۶۱۰، ۷۷۰ و ۵۲۰هزار تومان به فروش می‌رسند. در بین انواع باندهای ضبط موجود در بازار، آمپلی فایرهای سونی قابلیت اتصال به DVD را دارند و قیمت این دستگاه‌ها نیز حدود ۲۵۰هزار تومان است که شامل ۷قطعه می‌شوند.

ضمن اینکه قیمت ساب‌سونی نیز به طور جداگانه حدود ۶۵هزار تومان است، طبق گفته یکی از فعالان بازار، انواع مدل ضبط‌صوت‌های سونی که قابلیت نصب این ساب و باندها را دارا هستند در مدل‌هایی چون az۱، az۵، az۷، az۲، GN۷۱، GN۵۵ به فروش می‌رسند. البته بعضی از این ضبط‌صوت‌ها بدون در نظر گرفتن باندهای ۷تکه‌ای با قیمت پایین‌تری به فروش می‌رسند.

به طور مثال مدل az۱، GN۵۵، az۲ و GN۷۷ از این دسته‌اند که به ترتیب با قیمت ۲۰۰هزار، ۲۴۰هزار، ۱۸۷هزار و ۲۴۹هزار تومان به فروش می‌رسند.

همچنین مدل GN۸۸ با ۶باند و یک ساب با قیمت ۲۹۸هزار تومان عرضه می‌شود.

به اعتقاد فعالان بازار لوازم صوتی و تصویری به طور معمول هر یک از برندهای موجود از لوازم صوتی در بازار با ساب و باند برند خود کاربرد دارند، اما برخی از فروشندگان بر این باورند که ساب و باند برندهای مختلف نیز روی هم قابل استفاده هستند.