بازار دیجیتال- پایگاه اطلاع رسانی تخصصی لحظه‌های فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران یا آی سی تی تایمز به آدرس اینترنتی WWW.ICTTIMES.COM پایگاهی مستقل و آزاد است که در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات به اطلاع‌رسانی مشغول است.

این پایگاه متشکل از خبرنگاران وکارشناسانی است که با فعالیت در حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات و تکیه بر دانش این حوزه سال‌ها در رسانه‌های مختلف و مرتبط قلم زده‌اند. این پایگاه همچنین از راهنمایی و مشاوره چندین مرکز تحقیقاتی و آزمایشگاه با سابقه کشور نیز بهره می‌برد.
افزایش سطح آگاهی جامعه و تولید محتوا بومی و بیان مفاهیم این حوزه برای عموم اقشار جامعه به زبان ساده، گسترش و اعتلای فناوری اطلاعات و ارتباطات در جامعه و ارائه همکاری برای توسعه بیشتر آن در جامعه کنونی، ایجاد پایگاه و دریچه‌ای قابل اعتماد و مطمئن برای مدیران و تصمیم‌گیران ارشد کشور در این حوزه، ایجاد پایگاهی برای کاستن از اختلاف جامعه اطلاعاتی ایران با سایر کشورهای پیشرفته دنیا، کمک به رشد اقتصاد ایران از طریق پررنگ کردن کاربردهای فناوری اطلاعات برای اقتصاد و شناسایی آثار ICT در اشتغال جوانان،ایجاد پایگاهی مستقل برای کمک به بخش خصوصی فعال در ICT کشور، همکاری و شناسایی مراکز تحقیقاتی دانشگاهی و علمی فعال در حوزه فناوری اطلاعات کشور و... از جمله اهدافی است که این سایت به آن اشاره کرده است.
مطالب موجود در سایت در ستونی در قسمت راست صفحه دیده می‌شود که از میان آنها می‌توان به نرم افزار، سخت‌افزار، وب و اینترنت، مخابرات و تکنولوژی ارتباطات، زندگی دیجیتال، رویدادها و سمینارها، دیدگاه، مقالات، یاداشت و... اشاره کرد.