پرفروش‌های سونی در بازار داخلی

بازار دیجیتال- مدل W۲۱۱L به عنوان مینی لپ‌تاپ ارزان قیمت سونی در بازار داخلی معرفی شد. بر اساس اعلام پاندا تکنولوژی، یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، W۲۱۱L یک مینی لپ‌تاپ ارزان قیمت است که به پردازنده INTEL ATOM ۱.۶GHZ، رم یک گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰ گیگابایت مجهز است.

صفحه نمایش این مینی لپ‌تاپ هم ۱۰ اینچ از نوع LED است.

تجهیز به کارت گرافیک INTEL X۴۵۰۰ با ظرفیت ۲۵۶ مگابایت،قابل ارتقا تا یک گیگابایت، وب‌کم، بلوتوث، باتری ۶CELL و... از سایر ویژگی‌های این مینی لپ‌تاپ است.

دستگاه مذکور با قیمت ۶۸۲ هزار و ۵۰۰ تومان و با ضمانت پاندا تکنولوژی به فروش می‌رسد.

همچنین مدل FE ۲۳ FX از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت سونی در بازار داخلی است که به پردازنده AMD ATHLON DUAL CORE ۲.۱ GHZ مجهز است.

تجهیز به رم چهار گیگابایتی،‌ هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت، کارت گرافیک ATI HD ۴۲۵۰ با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، قابل ارتقا تا یک گیگابایت از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

صفحه نمایش FE ۲۳ FX نیز ۵/۱۵ اینچ از نوع LED است.

این لپ‌تاپ همچنین به WIFI، وب‌کم، کارتخوان و ... مجهز است و با قیمت ۹۰۸ هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل F۱۱ GGX نیز از لپ‌تاپ‌های باقابلیت و صفحه بزرگ این برند در بازار داخلی است.این لپ‌تاپ به پردازنده INTEL CORE I ۷، رم چهار گیگابایتی و ‌هارددیسکی با ظرفیت ۵۰۰ گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۴/۱۶ اینچ است.

تجهیز به کارت گرافیک GEFORCE ۳۱۰ با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، قابل ارتقا تا دو گیگابایت، وب‌کم، WIFI، بلوتوث، کارتخوان و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.F۱۱ GGX نیز با قیمت یک میلیون و ۶۳۸ هزار تومان و با ضمانت پاندا تکنولوژی به فروش می‌رسد.