PMP آسمانی با امکانات حرفه‌ای

بازار دیجیتال- شرکت Pantech که در بازار محصولات دیجیتال شخصی بیشتر به خاطر طراحی و تولید گوشی‌ها موبایل در میان کاربران شناخته می‌شود، این بار به بازار دستگاه‌های پخش‌کننده موسیقی قابل حمل هم وارد شده است تا از این بازار پررونق هم، سهمی را به خودش اختصاص دهد. به همین دلیل این شرکت به تازگی محصول جدیدی را با نام Sky به بازار معرفی کرده است که انتظار می‌رود مورد توجه بسیاری از کاربران و خریداران قرار بگیرد. این دستگاه در واقع یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل است.

این PMP جدید، مبتنی بر سیستم عامل آن هم از نوع آندرویید ۱/۲ است و می‌تواند انتخاب مناسبی برای کاربران حرفه‌ای باشد. در حقیقت قابلیت‌های ویژه این دستگاه مانند مجهز بودن آن به بلوتوث، wi-fi، دیکشنری الکترونیک و TDMB آن را در دسته محصولات حرفه‌ای بازار قرار می‌دهد.

Sky مبتنی بر حافظه داخلی است و در دو نسخه ۱۶ و ۳۲ گیگابایتی طراحی و تولید شده است. مدل ۱۶ گیگابایتی آن با نام SMP-۳۰۱S و مدل ۳۲ گیگابایتی آن با مدل SMP-۳۰۱M به بازار معرفی شده‌اند.

این دستگاه، توانایی پخش و اجرای فایل‌های موسیقی و ویدئویی با فرمت‌های رایج را داشته و دارای یک نمایشگر بزرگ AMOLED است. این نمایشگر با اندازه ۷/۳ اینچ تصاویر را با وضوح ۹۲۰۰۰۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد. این محصول جدید، دارای اسپیکر داخلی با قدرت پخش ۶ وات است و از دو پورت خروجی HDMI هم بهره می‌برد.

شرکت Pantech اعلام کرده است که این محصول جدیدش را از اواسط ماه جولای و با قیمت ۲۴۴ دلار برای نسخه ۱۶ گیگابایتی و ۳۲۶ دلار برای نسخه ۳۲ گیگابایتی به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی خواهد رساند.