گوشی‌های X۶ و N۹۷ MINI نوکیا، C۹۰۱ سونی اریکسون، KP۵۰۰ ال‌جی و SMART اچ تی سی به عنوان مدل‌های خوش فروش این کالای ارتباطی در هفته گذشته معرفی شدند. گوشی X۶ شانزده گیگابایتی نوکیا با بهای فروش ۳۶۸ هزار تومانی توانست از فروش بالایی در بازار تلفن همراه برخوردار شود و در لیست پرفروش‌ترین‌های این برند جای گیرد. این گوشی از دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، صفحه نمایش TFT لمسی۲/۳ اینچی و حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی بهره می‌برد. گوشی N۹۷ mini نوکیا که با قیمت ۴۰۰ هزار تومان به فروش رسید، از امکاناتی همچون صفحه نمایش لمسی ۲/۳ اینچی با قابلیت نمایش ۱۶ میلیون رنگ، دوربین عکاسی و فیلمبرداری پنج مگاپیکسلی، ارتقای حافظه داخلی توسط مموری کارت تا ۱۶گیگابایت بهره می‌برد.

C۹۰۱ سونی اریکسون که به بهای ۱۹۰ هزار تومان به فروش رسید، توانست یکی از پرفروش‌ترین مدل‌های این برند در سطح بازار تلفن همراه باشد.

گوشی KP۵۰۰ ال جی به دلیل قیمت مناسب و امکانات بالا مورد تقاضای عموم علاقه‌مندان این برند قرار گرقت و به عنوان پرفروش‌ترین مدل این برند طی هفته گذشته معرفی شد. این مدل که به بهای ۱۲۹ هزار تومان به فروش رسید.

SMART اچ تی سی که با قیمت ۲۵۰ هزار تومان در بازار تلفن همراه عرضه شد، توانست طی هفته گذشته از فروش بالایی برخوردار شود. این گوشی دارای امکاناتی همچون صفحه نمایش ۸/۲ اینچی لمسی، ارتقای حافظه داخلی تا ۱۶ گیگابایت و دوربین عکاسی و فیلمبرداری ۱۵/۳ مگاپیکسلی است. گوشی HD MINI اچ تی سی نیز با قیمت ۵۸۰ هزار تومانی توانست یکی دیگر از پرفروش‌ترین‌های این برند در هفته گذشته باشد.