لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت توشیبا

بازار دیجیتال- مدل L۵۰۰ -۲۴۷ به عنوان لپ‌تاپ ارزان قیمت توشیبا در بازار داخلی معرفی شد. براساس اعلام رایان بدر الکتریک،یکی از عرضه‌کنندگان لپ‌تاپ‌های این برند در بازار داخلی، L۵۰۰ -۲۴۷ یک لپ‌تاپ ۷/۲ کیلوگرمی است که دارای ویژگی‌هایی چون، تجهیز به پردازنده DUAL CORE T۴۴۰۰ ۲.۲GHZ، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۴/۱۵ اینچ از نوع WXGA است.

تجهیز به کارت گرافیک INTEL GL۴۰ با ظرفیت یک گیگابایت، اپتیکال درایو SUPER MULTI، WIFI LAN، میکروفن، وب‌کم، باتری ۶ CELL و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. L۵۰۰ -۲۴۷ با قیمت ۷۳۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت مهندسی بدر سرویس به فروش می‌رسد.

همچنین مدل L۵۰۰ -۲۱T از لپ‌تاپ‌های ارزان قیمت توشیبا در بازار داخلی است که به پردازنده INTEL CORE I۳، رم دو گیگابایتی و هارددیسکی با ظرفیت ۳۲۰ گیگابایت مجهز است. صفحه نمایش این لپ‌تاپ هم ۶/۱۵ اینچ از نوع WIDE HD است.

تجهیز به کارت گرافیک ATI MOBOLITTY RADEON M۹۲XTX با ظرفیت ۵۱۲ مگابایت، میکروفن، وب‌کم و... از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ است. این لپ‌تاپ با قیمت ۹۲۰ هزار تومان و با ضمانت شرکت مهندسی بدر سرویس به فروش می‌رسد.