فروش سیم‌کارت‌های خانواده همراه اول که تا ۲۷ اردیبهشت ماه سال‌جاری تمدید شده بود، پایان یافت. روابط عمومی‌شرکت ارتباطات سیار ایران اعلام کرد: با پایان یافتن زمان فروش سیم‌کارت‌های خانواده همراه اول، از تاریخ ۲۸ اردیبهشت ماه تنها محصول اعتباری همراه اول موسوم به «پدیده» به مبلغ ۲۲۶۰۰ تومان (با ۲ هزار تومان شارژ) ارائه خواهد شد.

گفتنی است، سیم‌کارت خانواده همراه اول دو سیم‌کارت اعتباری با دو شماره پشت سر هم بود که از دهه فجر سال گذشته تا ۲۷ اردیبهشت ماه سال جاری، روز ارتباطات، با قیمت ۳۰ هزار تومان به‌فروش می‌رسید.

ساخت نرم‌افزارهای تفسیر قرآن ویژه تلفن‌همراه

رییس گروه موسسات قرآنی تفسیر جوان از تولید نرم‌افزارهای تفسیر قرآن‌کریم همراه با متن کامل ویژه تلفن‌همراه توسط این موسسه خبر داد.

محمد بیستونی در گفت‌و‌گو با ایرنا اظهار داشت: برای نخستین بار در کشور، متون مربوط به تفسیرهای موضوعی و کاربردی قرآن ویژه پنج گروه نوجوان، جوان، زنان، مردان و خانواده توسط موسسه قرآنی تفسیر جوان تولید شده است.

وی تصریح کرد: اولین نسخه از این نرم‌افزار با عنوان لغت شناسی و مفاهیم قرآن کریم یا طرح حفظ لغات و مفاهیم قرآن ویژه تلفن‌همراه تولید شده است که به تدریج در اختیار علاقه‌مندان جامعه قرآنی قرار می‌گیرد.

بیستونی یادآورشد: تفسیر ۳۰ جلدی نوجوان به ضمیمه فهرست واره، تفسیر ۳۰ جلدی جوان به ضمیمه فهرست واره، تفسیر دو جلدی زنان، تفسیر دو جلدی خانواده و تفسیر دو جلدی مردان در قطع وزیری از دیگر تفاسیری است که در قالب نرم‌افزار ویژه تلفن‌همراه توسط موسسه قرآنی تفسیر جوان تولید شده است.