نشست نظام آراستگی محیط کار صبح روز گذشته با حضور مسوولان و کارشناسان شرکت پست برگزار شد. به گزارش خبرگزاری دانشجویان ایران در ابتدای این نشست حسن‌علی عیسی‌زاده، سرپرست مرکز مکانیزه پست، با ارائه گزارشی از روند رو به رشد و توسعه مرکز تجزیه و مبادلات گفت: S۵ و نظام آراستگی محیط کار یکی از موضوعات مهم است که امیدواریم همه ساله با نگاه به این موضوع رو به گسترش بیش‌تر و رشد و توسعه گام برداریم.

همچنین مجتبی نصیری، معاون فنی شرکت پست، با اشاره به برنامه‌های پست در قالب برنامه توسعه گفت: در مدل توسعه‌ای ما پست، سازمانی حرفه‌ای، مشتری‌مدار، پاسخگو در تامین نیازهای پستی جامع با به‌کارگیری فن‌آوری‌های نوین اطلاعاتی، خودگران با توان رقابتی باکیفیتی مطلوب و همگام با استانداردها است که امیدواریم در برنامه پنجم بتوانیم به این اهداف مورد نظر دست یابیم.

وی گفت: پست برخوردار از نیروی انسانی توانمند، دارای نقش در توسعه کشور و دارای جایگاه نخست در منطقه است و در سراسر کشور تامین نیازهای متنوع و فزاینده پستی، باکیفیتی مطلوب و رقابتی، کارآمد و ترغیب توسعه پایدار سرویس‌های پستی در سراسر جهان از جمله اهداف مهم ما محسوب می‌شود.

به گزارش ایسنا در ادامه همچنین صالحی، یک کارشناس پست، گفت: سیستم بایگانی راکد و جاری را برروی سیستم PAPER LESS اجرایی کرده و با این کار توانستیم حذف فیزیکی داشته باشیم.

وی گزارش عملکردی از پروژه ساماندهی محیط کار (S۵) ارائه داد و گفت: سند راهبردی کیفیت براساس طرح جامع پستی در حوزه معاونت فنی تهیه شده که از آن ۲۱طرح استخراج شده است.

او گفت: S۵ در واقع بر روی یک نظام فرهنگی، مدیریتی برای ایجاد محیط سامان یافته، منظم، استاندارد برای محیط کار تاکید می‌کند.