تلویزیون‌های پرفروش در بازار

بازار دیجیتال- بازار خرید و فروش لوازم صوتی و تصویری و به ویژه انواع تلویزیون و دی وی دی پلیر طی یک ماه اخیر تا حدودی پررونق شده است. به گفته فعالان بازار، طی مدت اخیر تا حدودی بازار خرید و فروش انواع دی وی دی پلیر رونق گرفته است و علت هم ین است که در ایام تعطیلات نوروزی مردم ترجیح می‌دهند فیلم‌هایی که تاکنون فرصت تماشای آن را نداشتند از طریق دی وی دی پلیر

مشاهده کنند.

همچنین بازار تلویزیون‌های ال سی‌دی با سایز ۳۷ و ۴۲ اینچ تا حدودی پررونق شده است.

فعالان بازار همچنین به تغییر سلیقه مصرف‌کنندگان نسبت به سایزهای این کالا اشاره کرده و می‌گویند، در حالی که طی ماه‌های گذشته (حدود شش ماه قبل) سایزهای ۳۲ و ۳۷ اینچ جزو پرفروش‌های بازار بودند، اینک این سایزهای ۳۷ و ۴۲ اینچ هستند که فروش بیشتری دارند.

بر اساس اعلام محسنی، یکی از مسوولان نمایندگی فروش شرکت گلدیران در خیابان جمهوری، مدل‌های LH۵۰۰ و LH۷۰۰ از خانواده ال‌جی فروش خوبی دارند که در دو سایز ۴۲ و ۳۷ اینچ به بازار عرضه شده‌اند و تلویزیون‌های مدل LH۷۰۰ که از خانواده اسکارلت هستند در بازار فروش بالاتری دارند.

به گفته این فروشنده، تلویزیون‌های ۳۷و ۴۲ اینچ از مدل LH۷۰۰ دارای ویژگی‌هایی چون، نسبت کنتراست ۱:۱۰۰۰۰۰، تجهیز به بلوتوث، پورت USB، سنسور هوشمند بوده و یک تلویزیون FULL HD است. این تلویزیون‌ها به ترتیب با قیمت یک میلیون و ۳۵۰ هزار و دو‌میلیون و ۵۰‌هزار تومان به فروش می‌رسند.

مدل LH۵۰۰ نیز تلویزیون ۴۲ اینچ پرفروش دیگری از این خانواده است که کنتراست آن ۱:۵۰۰۰۰ است. این تلویزیون FULL HD نیز به هوشمند، پورت USB، ورودی و خروجی‌های مختلف و.... مجهز است و با قیمت ‌یک میلیون و ۹۴۰ ‌هزار تومان و ضمانت گلدیران به فروش می‌رسد.

جی‌وی‌سی هم که ادعا می‌کند تنها عرضه‌کننده تلویزیون‌های فوق باریک super slim از نوع LCD در بازار است مدل‌هایLT۴۲DV۱،

LT۴۲SZ۵۸ ، LT۳۲EX۱۹ و LT۵۲JZ۷۹ را از پرفروش‌ترین مدل‌های تلویزیون‌های جی‌وی‌سی در بازار داخلی طی مدت اخیر معرفی کرد که مدل ۴۲DVIاLT دارای ویژگی‌هایی چون وضوح تصویر ۱۹۲۰×۱۰۸۰ نقطه در اینچ و تیونر داخلی است. نسبت کنتراست این تلویزیون نیز ۱:۱۰۰۰۰۰ است و به ورودی‌ها و خروجی‌های مختلفی مجهز است. این تلویزیون فوق باریک با قیمت دو‌میلیون و

۹۰۰‌هزار تومان به فروش می‌رسد.

مدل‌های ۴۲LZ ۸۰ و L۳۷X۱۰ هم از تلویزیون‌های LCD پرفروش پاناسونیک طی ماه‌های اخیر است که به ترتیب با قیمت یک‌میلیون و ۲۸۰‌ هزار تومان و ۹۶۵‌ هزار تومان به فروش می‌رسند.

به گفته صالحیان، یکی از فعالان بازار، مدل ۴۲LZ۸۰ یک تلویزیون ۴۲ اینچ است که دارای ویژگی‌هایی چون وضوح تصویر ۱۹۲۰ × ۱۰۸۰ نقطه در اینچ، تجهیز به ورودی‌های HDMI،Mini D-sub ۱۵-pin x ۱ و ... است.

بانیان الکتریک همچنین مدل‌های P۴۲S۱۰، P۴۲C۱۰ و P۵۰C۱۰ و P۵۰X۱۰ را از تلویزیون‌های پرفروش پلاسمای این برند معرفی کرد که به ترتیب با قیمت ۹۹۰ ‌هزار تومان، یک‌میلیون و ۱۸۰‌ هزار تومان، یک‌میلیون و ۴۵۰‌هزار تومان و یک‌میلیون و ۶۴۵ ‌هزار تومان به فروش می‌رسند.

مدل LC-۳۲IMF۷ از سری لوتوس هم از تلویزیون‌های پرفروش x.vision است که در رنگ‌های مشکی مات، مشکی براق و نقره‌ای به بازار عرضه شده‌اند که با قیمتی حدود ۵۳۹ هزار تا ۵۵۹ هزار تومان به فروش می‌رسند.

تجهیز به پانل LCD ساخت کره جنوبی با درجه کیفیت+A، تجهیز به موتور پردازش تصویر، وضوح تصویر بالا، زاویه دید وسیع و ... برخی از ویژگی‌های تلویزیون‌های LCD این برند است.

مدل‌های V۵۵۰ ، V۴۰۰ و V۴۵۰ نیز از تلویزیون‌های LCD پرفروش ۴۰‌اینچ سونی در بازار هستند که به ترتیب با قیمت یک‌میلیون و ۷۳۰ ‌هزار تومان، یک‌میلیون و ۷۴۰‌ هزار تومان و یک‌میلیون و ۹۷۰‌ هزار تومان به فروش می‌رسند.