هدفون‌هایی برای طرفداران موسیقی

بازار دیجیتال- این روزها استفاده از هدفون‌های بی‌سیم و قابل حمل آنقدر رواج پیدا کرده است که دیگر اغلب کاربران و خریداران به داشتن چنین محصولاتی تمایل پیدا کرده‌اند. این هدفون‌ها که به تازگی با طراحی‌های متنوع و مختلف برای کاربرانی با ابعاد گوش‌های متفاوت در بازار عرضه می‌شوند، امکان گوش دادن به موسیقی با کیفیت بهتر را به کاربرانشان می‌دهند.

شرکت چینی Yuin یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی محصول جدیدی را به این بازار پر رونق معرفی و عرضه کرده است. محصول جدید این شرکت دو مدل هدفون جالب هستند که می‌توانند نظر طرفداران موسیقی را به خودشان جلب کنند.

این هدفون‌ها که با مدل‌های G۱A و G۲A به بازار معرفی شده‌اند به خاطر طراحی خاصشان که مجهز به گیره برای اتصال به گوش و لباس کاربران هستند، مورد توجه کاربران قرار می‌گیرند.

هدفون‌های جدید Yuin طراحی ساده و بسیار سبکی دارند و در ابعاد مختلف برای کاربرانی با گوش‌های متفاوت تولید شده‌اند.

بدنه این هدفون‌ها از جنس فلزی است و قسمتی که روی گوش قرار می‌گیرد کاملا نرم و فومی شکل است. هدفون مدل G۱A کیفیت بهتری از صدا را پخش می‌کند و فرکانس پخش آن از ۲۰ هرتز تا ۲۴ کیلوهرتز متغیر است. در مقابل هدفون G۲A با اغلب دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل سازگار بوده و فرکانس پخش آن از ۲۰ هرتز تا ۲۰ کیلوهرتز تغییر می‌کند.

این هدفون‌ها همچنین دارای سیم‌های بلندی هستند که امکان اتصال راحت‌تر را به کاربرانشان می‌دهند. طول سیم هدفون مدل G۱A برابر ۱۵۰ سانتیمتر بوده و طول سیم هدفون مدل G۲A به ۱۲۰ سانتیمتر می‌رسد.

شرکت Yuin اعلام کرده است که این هدفون‌های جدید را با قیمت ۱۴‌دلار برای مدل G۱A و ۱۰‌دلار برای مدل G۲A به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.