PMP مرسدس با نمایشگر بزرگ

بازار دیجیتال- شرکت Aigo در سال‌های اخیر به خاطر طراحی و تولید محصولات دیجیتال تحت برند McLaren Mercedes در بازار این محصولات شناخته شده و به شهرت رسیده است.

این شرکت به تازگی محصول جدید دیگری را با این برند طراحی و به بازار معرفی کرده است. این محصول جدید که یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل یا PMP است با مدلMP۵ا-MK۳۵۱۰ به بازار معرفی شده است.

MP۵ا-MK۳۵۱۰ طراحی ساده‌ای داشته و بیشتر به خاطر برند مشهورش مورد توجه کاربران و خریداران قرار می‌گیرد. این دستگاه مجهز به یک نمایشگر LCD بزرگ با اندازه ۳/۴ اینچ است که تصاویر را با وضوح ۲۷۲×۴۸۰ پیکسل برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

این PMP که مبتنی بر حافظه داخلی است، ظرفیتی برابر ۸ گیگابایت دارد. این محصول فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، FLAC و APE را اجرا می‌کند و قابلیت نمایش و اجرای فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های RM، RMVB، AVI، FLV، DAT، MPG و MPEG را هم دارد.

MP۵ا-MK۳۵۱۰ همچنین امکان نمایش عکس‌هایی با فرمت‌های JPEG، BMP و GIF و از طرفی فایل‌های متنی و e-Book را هم دارد.

این دستگاه جدید مجهز به رادیوی FM بوده و دارای کارتخوان برای کارت‌های حافظه Micro SD هم هست. محصول جدید مک لارن مرسدس دارای باتری قابل شارژ است که در هر بار شارژ امکان پخش ۱۰ساعت موسیقی و ۴ ساعت ویدئو را به کاربرانش می‌دهد. ابعاد این دوربین برابر ۱۵۴×۸۷×۱۳۳ میلیمتر بوده و وزن آن به ۱۸۵ گرم می‌رسد که آن را در دسته محصولات دیجیتال شخصی سبک قرار می‌دهد.

اخبار نشان می‌دهند که این محصول جالب و ویژه قرار است به زودی و با قیمت ۱۰۲ دلار به بازار عرضه شده و به فروش عمومی برسد.