PMP جدید برای پخش برنامه‌های تلویزیونی

بازار دیجیتال- این روزها گویا بازار کشور چین به یکی از پررونق‌ترین بازارهای جهانی برای محصولات دیجیتال تبدیل شده است تا جایی که بسیاری از تولیدکنندگان بزرگ این بازار به طراحی و تولید محصولاتی ویژه برای این بازار روی آورده‌اند.

شرکت Philips هم یکی از این تولیدکنندگان است که به تازگی محصولاتی را برای بازار انواع دستگاه‌های پخش موسیقی قابل حمل این کشور طراحی و تولید کرده است. این شرکت در این هفته یک دستگاه پخش چند رسانه‌ای قابل حمل به این بازار معرفی و عرضه کرده است.

PMP جدید این شرکت که با مدل SA۰۶۵ به بازار معرفی شده از سری محصولات GoGear شرکت Philips است. SA۰۶۵ یک محصول ساده با طراحی کاملا مدرن و به روز است. این دستگاه مبتنی بر حافظه فلش بوده و ظرفیت حافظه داخلی آن به چهارگیگابایت می‌رسد. این در حالی است که کاربران این محصول امکان ارتقای حافظه آن را از طریق کارت‌های حافظه Micro SD در اختیار دارند.

SA۰۶۵ علاوه بر این مجهز به کارتخوان هم هست. مهم‌ترین ویژگی این دستگاه اما مجهز بودن آن به رادیو و تلویزیون دیجیتالی است که به عنوان یک قابلیت جدید و کاربردی می‌تواند مورد توجه اغلب کاربران قرار بگیرد. جدیدترین PMP شرکت Philips امکان اجرای فایل‌های موسیقی با فرمت‌های mp۳، WMA، OGG، FLAC و APE را داشته و فایل‌های ویدئویی با فرمت‌های AVIا، MPEG-۴ا، WMV و RMVB را هم برای کاربرانش به نمایش می‌گذارد.

نمایشگر این دستگاه از نوع LCD با اندازه ۵/۳ اینچ بوده که تصاویر را با وضوح WVGA برای کاربران این محصول نمایش می‌دهد. کلیدهای این دستگاه از نوع لمسی بوده و در بدنه ظاهری آن مشهود نیستند.

باتری این PMP قابل شارژ بوده و در هر بار شارژ امکان پخش مداوم ۳۰ ساعت موسیقی، ۶ ساعت ویدئو و ۴ ساعت برنامه تلویزیونی را در اختیار کاربرانش قرار می‌دهد.

شرکت Philips اعلام کرده است که محصول جدیدش را با قیمت ۱۴۶‌دلار برای کاربران چینی به بازار عرضه کرده و به فروش عمومی می‌رساند.