لپ‌تاپ‌های سنگین و سبک‌وزن سونی

بازار دیجیتال - از آنجا که وزن، عامل مهمی در انتخاب لپ‌تاپ به شمار می‌رود، امروزه بسیاری از کاربران خرید یک لپ‌تاپ سبک‌وزن را به نمونه‌های سنگین وزن آن ترجیح می‌دهند. تولیدکنندگان نیز تولید لپ‌تاپ‌های سبک‌وزن را در برنامه کاری خود قرار داده و سعی در تولید لپ‌تاپ‌هایی با حداقل وزن را دارند.

به همین دلیل شاهد حضور لپ‌تاپ‌هایی سبک‌وزن در بازار هستیم. شرکت سونی نیز طی هفته اخیر لپ‌تاپ‌های جدیدی را وارد بازار کرده است.

اما نکته قابل‌توجه اینجاست که لپ‌تاپ تازه وارد سونی، وزنی به مراتب بالاتر از سایر لپ‌تاپ‌های موجود در بازار دارد.

طبق اعلام محمدی، کارشناس فروش شرکت ایران‌رهجو، نمایندگی فروش لپ‌تاپ‌های سونی در ایران، مدل VGC-LM۱۸G لپ‌تاپ جدیدی از خانواده سونی است که وزنی برابر ۳/۸کیلوگرم دارد.

این لپ‌تاپ سنگین‌وزن به پردازنده centrino core ۲ Duo ۲/۰GHZ مجهز بوده و صفحه نمایش آن ۹/۱اینچ و از نوع WXGA است.

تجهیز به رم دو گیگابایتی، هارددیسکی با ظرفیت ۲۵۰گیگابایت، درایو DVD/RW، کابل USB، دوربین و ریموت‌کنترل از سایر ویژگی‌های این لپ‌تاپ سنگین‌وزن است.

ایران رهجو قیمت این لپ‌تاپ را دو میلیون و ۶۹۰هزار تومان اعلام کرد که با ضمانت سه ساله ایران‌رهجو به فروش می‌رسد. این نمایندگی همچنین مدل VGN-UX۵۷G را به عنوان سبک‌وزن‌ترین لپ‌تاپ سونی معرفی کرد که طی هفته اخیر وارد بازار شده است.

این لپ‌تاپ ۵۲۰گرمی به پردازنده centrino core ۲Duo ۱/۲۰GHZ مجهز است.تجهیز به رم یک گیگابایتی، هارددیسکی با ظرفیت ۴۰گیگابایت و کارت گرافیکی intel ۹۵۰ با ظرفیت ۲۲۴مگابایت از ویژگی‌های این لپ‌تاپ است.

VGN-ux۵۷G همچنین به صفحه نمایش ۵/۴اینچ LCD از نوع wsvGA و کابل USB مجهز است و با قیمت یک میلیون و ۷۸۰هزار تومان و ضمانت سه سال ایران‌رهجو به فروش می‌رسد.