نگاهی به بازار تلفن همراه
مدیر روابط عمومی شرکت «جنرال لوکس» خبر از کاهش قیمت دو مدل X5 و 3660 این برند را در بازار تلفن همراه تهران داد.

وی افزود: با توجه به سیاست کاری این شرکت و فروش بهتر محصولات این برند در بازار تلفن همراه تهران، برخی از مدل گوشی‌های GLX را با تعدیل قیمت در بازار عرضه کردیم.
وی افزود: گوشی X5 که چندی پیش به بهای سه میلیون و 500هزار ریال به فروش می‌رسید با کاهش قیمت 900هزار ریالی روبرو شد و به بهای دو میلیون و 600هزار ریال فروخته می‌شود.
مریداوی با اشاره به کاهش قیمت ۷۰۰هزار ریالی مدل ۳۶۶۰ GLX گفت: این گوشی در حال حاضر به بهای دو میلیون و ۸۰۰هزار ریال در بازار تهران معامله می‌شود.
فروشندگان تلفن همراه سونی اریکسون در بازار جمهوری از افزایش قیمت چشمگیر یک میلیون و 200هزار ریالی مدل W950 این برند در بازار تلفن همراه خبر دادند.
از اصلی‌ترین دلایل افزایش قیمت چشمگیر این گوشی می‌توان به عرضه نشدن این مدل در بازار اشاره کرد.
این گوشی با تیراژ کم وارد بازار شد و به این دلیل که فاقد دوربین عکاسی و فیلمبرداری است، بیشتر مورد استفاده نیروهای نظامی که اجازه استفاده از گوشی‌های دوربین دار را در محل کار ندارند، قرار می‌گیرد.
در همین حال گوشی W۹۵۰ سونی اریکسون به عنوان یک گوشی ارگونومیک به کار گرفته می‌شود.
حافظه داخلی بالا و داشتن صفحه نمایش لمسی از دیگر دلایلی است که باعث شد تا اکثر کاربران به خرید گوشی W950 سونی اشتیاق نشان بدهند. همچنین فروشندگان بازار جمهوری 6300 نوکیا، W880 سونی اریکسون، C140 سامسونگ و V3I موتورولا را به عنوان پرفروش‌ترین گوشی در بازار تلفن همراه معرفی کردند.
برخی از فروشندگان معتقدند: قیمت مناسب و امکانات بالای این مدل‌ها باعث شده تا اکثر کاربران تلفن همراه به خرید مدل‌های فوق اشتیاق داشته باشند.
6300 نوکیا که در حال حاضر به بهای دو میلیون و 130هزار ریال به فروش می‌رسد به عنوان پرفروش‌ترین گوشی برند نوکیا معرفی شد.
در همین حال گوشی سونی اریکسون مدل W۸۸۰ به بهای سه میلیون ریال به فروش می‌رسد.
فروشندگان گوشی‌های سامسونگ در بازار جمهوری تهران از خوش فروشی گوشی C140 سامسونگ با گارانتی معتبر «پارس ماکروتل» خبر دادند و قیمت آن را در حدود 530هزار ریال اعلام کردند.
گوشی C۱۴۰ سامسونگ فاقد دوربین و فناوری‌های ارتباطی مانند بلوتوث و اینفرارد است.
گوشی V3I که به دلیل تاشو بودن مورد استقبال اکثر مشتریان موتورولا قرار گرفته است و مقام پرفروش‌ترین مدل در برند موتورولا را به خود اختصاص داده است در حال حاضر به بهای یک میلیون و 790هزار ریال به فروش می‌رسد.